#FollowFriday

Mai interjúalanyom az egyik kedvenc vloggermamim, a csodálatos Danimaci anyukája, akinek a blogját nagyjából akkor kezdtem el követni, mikor Dani megszületett. Nagyon örültem mikor videózásba (is) kezdett, mert szerintem a gyerekeink mentalitásban eléggé hasonlítanak egymásra, s nagyon szeretem az anyaságról megfogalmazott gondolatait is. Hello Verus! :)

Mióta vlogolsz?
1,5 éve kezdtem videózni, de eleinte, az első pár videómat egy ismerősöm vágta, mert még nem tudtam, akarok-e tényleg ezzel foglalkozni és nem értettem a vágáshoz, nem akartam addig "feleslegesen belemerülni". De néhány videó után kiderült, hogy ez nem egy kósza hobbi lesz.

Mi a célod a videózással?
A célom elég egyszerű: saját magam szórakoztatása. Így ki tudok szakadni a mindennapokból, a kreatív énemet mozgásban tudom tartani, s nem mellesleg egy csomó szuperjófej embert ismertem meg.

Melyik videód volt közönségkedvenc?
A közönség kedvence, ahogy én tapasztaltam a szülés sztori videóm volt.


S melyik volt számodra nagyon kedves?
A személyes kedvencem pedig a januári egy hetes vlogkihívásból a fekete-fehér, néma videóm, ami kicsit másabb szemszögből mutatta be egy napunkat Danival.



Mennyi követőt tartasz reálisnak? Mi a cél?
Nincs konkrét számszerű célom, nyilván örülök, ha nő a követőim tábora, de első sorban engem inkább az foglalkoztat, hogy olyanok kövessenek, akiket a célközönségemnek tekintek. Tudom, hogy a youtube-ot a fiatalok uralják, de egy 12-15 éves gyerek "dobj egy szívecskét" kommentjeivel nem tudnék mit kezdeni. Úgyhogy kicsit se bánom, ha lassan növekszik a tábor, amíg olyan színvonalas, értelmes, építő jellegű kommentek érkeznek, mint eddig. Szeretem a nézői közönségem.

Ossz meg 5 random dolgot magadról!
5 random dolog...húha...
  • Egy nyári trauma miatt rettentően iszolygok a békáktól.
  • Egy héttel Dani nemének kiderülése előtt megálmodtam, hogy fiú lesz és szinte félelmetes módon hasonlít arra a kisfiúra, akit álmomban láttam.
  • Életem végéig elélnék főtt kukoricán, dinnyén, cseresznyén és bolognai spagettin.
  • Van egy apró testi fogyatékosságom, amit Tobynak neveztem el.
  • 5. osztályban félévkor megbuktam néprajzból. Soha előtte és azóta se utáltan, sőt, gyűlöltem meg úgy tantárgyat, mint azt, mai napig is felidegesít, ha arra gondolok, mi a franc értelme volt 11 évesen népi hiedelmekről és szokásokról tanulni. Év végén egyébként azért nem lettem 4es (kereken 4-esre álltam), mert félévkor megbuktam. Na ez is baromi nagy butaság az oktatásban...
Melyiket élvezed jobban: blog/vlog?
Az a helyzet, hogy rengeteg téma van, amit videóban jobban át lehet adni. Amióta vlogolok a blog háttérbe szorult, pedig szeretek írni, csak sokkal kevesebb alkalom van, amikor igazán kedvet érzek az íráshoz, leginkább a videók ötletelése hoz lázba, de azért igyekszem a blogra is időt szánni. Vannak oda is új terveim!

Ki a kedvenc youtubered?
Nos 3 kedvencet tudnék kiemelni. Az egyik s rám iszonyat inspirálóan ható ember az Magyarósi Csaba. Amit leginkább imádok az a dinamika és az a minőség, amit a videóiban látok, illetve irigylem a követőtáboráért. Na, ott nem nagyon találsz 12 évesektől kommentet. :D Mellette nagyon szeretem Mindigmami Anett videóit, nagyon örülnék, ha aktívabb lenne bár megértem, miért nem nagyon van videó manapság. De Ő azt testesíti meg, ami számomra is cél. Átgondolt, hangulatos, minőségi videókat készít, érdemi tartalommal. Szerintem abszolút hiánypótló a "szakmában", mert a legtöbb hozzánk hasonló témában vlogoló anyuka nem sok hangsúlyt fektet arra, hogy a videónak kerete, minősége, színvonala legyen.... És végül, de nem utolsó sorban Bogyó és bandája Petra, akinek a humora nálam minden visz :D Tudom, hogy nem mindenki vevő az Ő önironikus, kicsit kifiurázó humorára, de nekem üdítő és imádom :)

Köszönöm a beszélgetést :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése