#FollowFriday

Új sorozatot szeretnék indítani a blogon s ezentúl péntekenként szeretném nektek bemutatni, kik azok az anyukák (Insta/Youtube vonalon), akiket nagyon kedvelek. Kérlek ismerjétek meg elsőként sincerelyeszter-t közelebbről.


Mikor kezdtél komolyabban fotózással foglalkozni?
Úgy kb. másfél évvel ezelőtt a férjem - látva, hogy mennyit kattintgatok a mobiltelefonnal és egész vállalható képek születnek belőle - javasolta, hogy miért nem használom az ő fényképezőgépét, ami ugye sokkal komolyabb, bonyolultabb, mint egy egyszerű mobil, de annál szebb képek is készíthetők vele. Eleinte óckodtam tőle, mert mennyi gomb és beállítás, és különben is, nehéz, sok helyet foglal, nem egy olcsó dolog, mi van, ha pont nálam esik baja. Aztán csak rászántam magam és szép lassan megbarátkoztam vele, kiismertem, megtanultam a használtatát (teszem hozzá még mindig bőven van mit tanulnom) és megszerettem. Most már én is látom a különbséget a mobilos és a profi gépes képek között és a mobilt csak akkor használom, ha a fényképezőt valamiért nem vihetem magammal.
Forrás: Fülöp Eszti

Mivel fotózol?
 Leginkább egy Nikon D300-as kamerával és Nikkor 35mm-es 1,8-as fix lencsével, de nagy ritkán előfordul, hogy gép hiányában a mobilomhoz nyúlok.

Mit használsz “utómunkára”?
 Ha van olyan képem, ami utómunkát kíván, akkor azt általában a PicsArt, Aviary vagy a VSCO képszerkesztőkkel álmodom meg.

Mi volt az első posztod instán?
 A legelső fotóm az Instán Jankáról a kislányomról készült, amikor életében először evett vattacukrot a Balatonon még 2013-ban.

Forrás: Fülöp Eszti
 Mi a kedvenc fotótémád?
 Kedvenc fotóstémám a családom, a gyerekeim. Már egy egyszerű tájképet sem tudnék elképzelni anélkül, hogy valamelyikük ne szerepelne rajta. És minél több a gyerek, annál cukibb a kép. A gyerek-állat kombináció még nagy kedvenc. Mindemellett előszeretettel kapom lencsevégre az általam készített finomságokat is.

Forrás: Fülöp Eszti
Mia z a követőbázis amit szeretnél elérni? S mi az amit reálisnak tartasz?
 Nem  vagyok az a követővadász típus, sosem foglalkoztam azzal, hogy követőtáborom legyen, persze azért néha megnézem, hogy vajon hány embert érdekelhet a mi kis életünk a képeimen keresztül, de foglalmam sincs mi lehet a reális, így elvárásaim sincsenek.


Ha megkeresne egy cég, hogy szeretne rajtad keresztül reklámozni belemennél? Esetleg történt már ilyen?
 Belemennék, bár megválogatnám kiket reklámozok. Igen, történt már ilyen, a mai napig a Pántlika modellek a gyerekek, de volt egyéb felkérésünk is, amikre különböző okokból nemet mondtam.
Forrás: Fülöp Eszti

Milyen típusú profilokat követsz? 
 Leginkább a hozzám hasonló anyukákat követem, magyart és külföldit egyaránt, illetve ismerősöket. Természetesen vannak kedvenc hírességeim és készítőim, akiknek munkásságát ugyanúgy követem.

Van e valami követőszerzési “módszered” vagy csak hagyod hogy a képeid magukért beszéljenek?
 Csak hagyom, hogy a képeim magukért beszéljenek.

Forrás: Fülöp Eszti
Van saját hashtag-ed?
 Vannak saját hashtagjeim, amiket az idő során használni kezdtem, melyek természetesen a családomhoz kapcsolódnak.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése