Húsvét - kicsit másképpen

Egy villámposzt sok-sok képpel tarkítva milyen is volt a Húsvét nálunk. Kissé nagyobb port kavart a Facebook posztom mint szerettem volna, úgyhogy úgy gondoltam kifejtem kicsit bővebben milyen is volt a mi Húsvétunk. Csütörtökön elmentem betársulni én is az Éhezők viadalába, bevásároltam a 4 napra előre minden szükségeset, hogy szombaton ki ne kelljen emiatt mozdulni. Na ehhez képest mindkét nap annyian voltak mindenhol, mintha legalábbis ingyen osztottak volna ételt. Sz. elég sokat dolgozik áprilisban, így már annak is örültünk, hogy a 4 napban együtt lehetünk. Tudtuk mindketten, hogy a nagyik úgyis készülnek, így azon túl, hogy sütöttünk egy házi kenyeret s vettünk pár kencés cuccot rá, mert apukámon kívül nem igazán vártam senkit. Mióta Beni megszületett attól függően, hogy bátyámék itthon vannak e vagy sem, ők feljönnek hozzánk, esznek-isznak. A fiúk levisznek anyumékhoz, aztán ők tovább folytatják a családi locsolkodást, én pedig ott várom a család többi részét (apósomat, unokatesómékat plusz nagybátyámat). Sajnos Sz. rokonai messzebb élnek, így csak az én családomat, illetve Sz. anyukáját szokták meglocsolni.

Forrás: saját
Ezen előzmények fényében nem is akartam rákészülni. Készültem inkább arra, hogy április elsején volt a 6 éves évfordulónk, s szerettem volna, hogy a legjobban alakuljon minden :) Péntek délelőtt kisgyerekes barátoknál voltunk látogatóba. Délután csináltam egy pörköltet, mert Sz. már rég szeretett volna.

Szombaton annak ellenére, hogy esőt mondott, úgy döntöttük próbáljuk meg a kirándulást Egerben. Nem bántuk meg. A reggeli eső után egészen addig míg el nem indultunk egy szem eső nem esett. A Stühmer cukrászdában kezdtünk, Melódia szelet és valami citromos hab társaságában. Aztán irány Eger, a Várban nem akart leakadni az ágyúk kerekeiről, hiszen lehetett "vezetni" :) Meg kavicsot dobálni, meg sétálni. Az ebédünket nagyon-nagy mázlival a Macok étteremben tudtuk elkölteni, de legközelebb ha ott szeretnénk enni tuti előre foglalok asztalt (nektek is ezt javaslom). Utánunk gyakorlatilag mindenkit küldtek el, mert nem volt több asztal. Viszont jó szívvel ajánlom mindenkinek aki a környéken jár. Nem csak a dizájn miatt, hanem mert én ilyen gyerekbarát hellyel ritkán találkozom. Pelenkázó, színező a gyereknek míg elkészül az ebéd, külön gyerekmenü, etetőszék. A kaják pedig isteniek voltak. Hazafelé Beni bealudt a kocsiban, gondolom a kopogó eső jótékony hatása miatt is.

Forrás: saját
Bár akkor már elárasztották az instát a készülődős posztot én mégsem éreztem azt, hogy nekem kellene sütit sütnöm, vagy éppen tojást festenem. Barkák ugyan már hetek óta ott voltak a konyhában (most jóelőre megvettem őket, mert tavaly az utolsó pillanatban épphogy csak sikerült). De a tojásokat amiket fel akartam rá akasztani nem találtam elsőre. Se a padláson, se a pincében. Anno ilyen már volt egyszer a karácsonyi díszeinkkel :D S ez olyan kiábrándító tud lenni... Mikor még azt a minimális készülődést sem tudod megcsinálni. Csak azok a kis barik meg nyuszik voltak kinn amit idén vettem a LIDL-ben :D

Forrás: saját
Vasárnap volt az évfordulónk napja, s az egyetlen betervezett napunk: Román Csarnok a Szépművészetiben, Malkovich fotókiállítás a Műcsarnokban, ebéd a Vintage Gardenben, majd haza, mert délutánra barátokat vártunk. Igen ám, de a fotókiállítás nem volt nyitva. Totál elszontyolodtam, mert szeretek mindent megtervezni s azt hogy keresztül húzták a számításaim, eléggé rosszul érintett. Cserébe átmentünk a Vajdahunyad Várába, ahol Beni tudott tojást festeni s nagyon örült neki :) Utána ebédeltünk egyet s isteni az enteriőr most a Vintage Gardenben :) Menni szeretnék majd a Füvészkertbe Sakura Ünnepre, így jó ráhangolódás volt.
Forrás: saját
Hazafelé pedig azon gondolkodtam, hogy mennyire káros ez az egész social media dolog. Hiszen ott mindenki mindig a legjobb oldalát mutatja s van, aki ezt nem tudja a helyén kezelni. Éppen ezért bőven elég, ha a saját családodnak Te vagy a legszuperebb, nem kell az egész "instaközösségnek" bizonyítani. Nekem az Insta kikapcsolódás, szeretek képeket szerkesztgetni, újabb s újabb ötleteket kitalálni, megvalósítani akár Benivel, akár a természetben. Rég kikövettem már azokat a profilokat, akikről azt gondolom "károsan" hatnának rám. Nagyon ritka az, amikor a komplett képalákat elolvasok,inkább pörgetni szeretem a szép képeket. Az instastorykat pedig az esetek nagy részében csak átpörgetem, mert idegesít, ha lila körök vannak a fenti sávban  :D Nagyon remélem, hogy a mai fiatalok mellett lesz valaki, aki megmutatja nekik, hogy nem minden arany ami fénylik, s olykor a legtökéletesebb profilok mögött húzódnak meg a legnagyobb gondok. Remélem hogyha Beni eljut majd a kamasz korba, akkor felelősen fogja tudni ő is ezeket a platformokat használni.

Forrás: saját
A Húsvét hétfőt pedig gyakorlatilag in medias res kezdéssel már lelőttem, délután tartottunk egy kis tojáskeresést még szóval zárom is soraimat. Egy remek sorozaton dolgozom, mely a minimál és a #shopsmall mentén halad majd, post hegyek ígérkeznek, remélem tetszeni fog nektek :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése