Femini Box Pöttöm Kiadás

Múlt héten megérkezett a Femini Box Pöttöm Kiadása hozzánk, s van benne pár kedvencem, de most úgy döntöttem, hogy külön fogom a termékeket megmutatni nektek.

Az első szembetűnő változás már a csomagolásnál előjön, hiszen amint kibontjuk a dobozt, a szokásos selyempapír cukin tele van nyomdázva FeminiBox logóval.

Kezdjük akkor rögtön anyával, ha már úgyis mindig azt érzem ilyenkor ha meglepi dobozok jönnek, hogy Karácsony van :D
Forrás: saját
BarKArt cuki fülbevaló: Bevallom nekem ez az egyik kedvencem a dobozból, imádom az ilyen bedugós fülbevalókat, kicsit talán már túl sok is van belőle, de soha nem árt mindig plusz 1. Ha netán elhagynám az egyik párját :D

A második termék is még úgy gondolom inkább anyukás, ez pedig a Hello Rosie Home Decor pandás matricája. Azt hiszem ezt a nappaliban lévő 2x2-es Kallaxunkra fogom majd ragasztani, főleg, hogy arra még tervezek majd egy tároló sínt, illetve olyan apró tárolókat venni (mármint az oldalára) amibe bele tudja majd Beni tenni a kis tollait, zsírkrétáit, meg papírt mellé, hogyha rajzolni meg alkotni akar, ne egy fél szekrényt foglaljon el :D

Forrás: saját
 Következő a HerbArting Napozó teje. Még jó, hogy a legutóbbi Pici piacon nem ruháztam be arra is, mert még bőven volt az előzőből :D Bár  nyár vége van, azért lesz bőven lehetőségünk még kipróbálni, akár most hétvégén Szilvásváradon, akár majd a közeljövőben Szentendrén :) De amúgy én a HerbArting eddig próbált termékeivel nagyon elégedett vagyok, talán az ő samponuk az első olyan, amivel meg tudom Beni haját mosni minden nagyobb hiszti nélkül.

Forrás: saját

 Coma Design esőfelhős drótdekor. Ez mindenképp Beni szobájába megy majd, hiszen neki már van egy "boy"-os drótdekorja, igaz még az sincs felpakolva (van még 1-2 dolog ami hiányzik az ő szobájából is, többek közt ez is olyan :D ) Ez pedig a gyerkőcös cuccok közül a kedvencem.
Forrás: saját
 Utolsó képre pedig összeszedtem számomra minden "babásat" amit majd elteszünk a picinak. Az egérke (Babci) nagyon cuki, egy ehhez hasonló alvónyuszi volt a legeslegelső FeminiBoxban Bypippától, Beni azóta azzal alszik. Remélem ez majd kisebbik gyerekünknek is hamar kedvence lesz :) A Mini Naturás horgolt fülecskéket megpróbáltam Benire ráapplikálni, de ha azt mondom, hogy nagyon hülyén nézett ki vele, nem mondtam semmit :D Ezt szerintem egy nem nagyon mozgolódó, de már a fejét azért tartó csöppségen lehet a legjobban kipróbálni.
S még jó, hogy most elolvastam a RibbonLove bemutatkozóját, így kiderült számomra, hogy mégiscsak unisex a box, pedig már azt hittem a lányok tudnak valamit, hogy a második kislány lesz :D (bár elvileg jövő kedden már tényleg ki kell derülnie - megyünk 4D-s UH-ra :D)
A MiniFalvás megérkeztem cédulát pedig el fogom tenni decemberben. Nagyon cuki az elefánt rajta :)
Forrás: saját
Összességében egy nagyon jó dobozról beszélhetünk, nyilván így hogy várom a második csemetét nekem nem igazán volt olyan a dobozban, amiről az jutott volna eszembe, hogy na majd akkor elajándékozzuk. De pl egy olyan anyukának akinek már van 1 éves a gyerkőce nem biztos, hogy minden telitalálat. Még ha írták is a korosztályt, hogy 0-3 év. Ez most kivételesen tényleg 0-3 :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése