#FollowFriday


Ismét egy péntek, köszönjetek Rékának! :)

Mikor kezdtél komolyabban fotózással foglalkozni?
Túlzásnak érzem a "komolyabban fotózom" kifejezést, igazából amióta az első fényképkészítésre alkalmas küty (egy analóg kis fehér kodak gép) a kezembe akadt anno, azóta bőzen kattintgatok a magam örömére. Komolyabbat sosem terveztem és nem is tervezek.


Forrás: the_sphynx_and_the_prince

Mivel fotózol?
 99%-ban telefonnal készülnek a képeim, habár van egy jobbféle fényképezőgépem is - amit lusta vagyok használni, mert irtó nehéz, meg mi a bánat a sok beállítás rajta... :)

Mit használsz “utómunkára”?
Az Insta posztjaimhoz régóta VSCO-t használok, sokáig volt is egy kedvenc preset-em (HB1), amit kicsit ugyan megdolgoztam, hogy összhangban legyenek a fotóim a profilomon - életem minden területén nagyon érzékeny a szemem az esztétikára, teljesen kivagyok, ha valami "nem tetszik". :D Újabban viszont natúran hagyom sok képem, mert úgy tetszik...lehet a korral jár...

Forrás: the_sphynx_and_the_prince
Mi volt az első posztod instán?
Lassan 2000 posztnál járok, így visszapörgettem a képeket, és első képből több is van, úgy látszik 2013 augusztusában kapásból 10 képet is feltöltöttem (többségében az akkortájt született kifiamról).
Forrás: the_sphynx_and_the_prince
 Mi a kedvenc fotótémád?
 Kedvenc téma természetesen a gyerek meg a macskagyerekek. Ja és a növény babáim.

Mi az a követőbázis amit szeretnél elérni? S mi az amit reálisnak tartasz?
 Jaj újabban nagyon sok nekem ez a követős történet... Sosem követtem, csak olyanokat, akiktől vagy inspirálódok, vagy valamiért irtó szimpik, és szívesen látok bele életük egy pici szeletébe, velük örülök, velük szomorkodom, ha lehet ilyet mondani. Amit viszont nem bírok elviselni, vagy legalábbis irtóra kiakaszt, amikor valaki bekövet addig, míg visszajelölöd, majd el is tűnik - minek??? Jó, nyilván megvannak a miértjei, de nekem azért furcsa ez a viselkedés, még az online térben is.

Ha megkeresne egy cég, hogy szeretne rajtad keresztül reklámozni belemennél? Esetleg történt már ilyen?
Mikor Vince kisebb volt, volt pár felkérésünk, aminek nagyon örültünk, többségében ruhát "reklámoztunk" - azért idézőjelben, mert egyébként is szívesen hordtuk volna őket, mivel itthon még mindig gyerekcipőben jár a gyermek divat sajnos. Kisfiam nyáron tölti az 5. életévét, és az eddig kedvelt márkáktól már nem igazán tudunk mit beszerezni méretben. Mondjuk most már nem is nagyon tudnánk reklámozni, mivel Vince egyre érzékenyebb arra, ha fotózom, engedélyt is kell már rá kérnem - és jogosan!

Milyen típusú profilokat követsz?
Kreatív embereket.
Kedveseket.
Hasonszőrűeket.
Forrás: the_sphynx_and_the_prince


Van e valami követőszerzési “módszered” vagy csak hagyod hogy a képeid magukért beszéljenek?
Hiszek abban, hogy minden okkal történik - aki kíváncsi rám/ránk, úgyis megtalál. Néha azért használok populárisabb hashtag-eket, leginkább olyan posztokhoz, amikre büszke vagyok (például a növényeim), vagy mondjuk magyar kézműves termékeknél, mert ami jó, az jó, menjen csak a híre.

Van saját hashtag-ed?
Rengeteg saját hashtag-em van a rengeteg fotó miatt. Hiszen annyi fantasztikus emléket összegyűjtöttem már itt! Vissza tudom keresni a szülinapokat, a kedvenc pillanatokat, a legjobban sikerült képeket, a mérföldköveket.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése