#FollowFriday

Következő interjúalanyom Anett, akit akár "instamami" témában is interjúvolhattam volna, nem csak vloggertémában, annyira szeretem a képeit is :) Egyúttal ő az utolsó vlogger is ebben a soorzatban. Fogadjátok szeretettel.

- Mióta vlogolsz?
Az első videómat 2016 novemberében töltöttem fel, ez egy öniróniát sem nélkülöző kis szösszenet volt az anyaságról.

- Mi a célod a videózással?
Amikor anyuka lettem eléggé egyedül éreztem magam a gondolataimmal, a környezetemben akkor még kevés családos barátom, ismerősöm volt. Nekem nagyon jól esett az a néhány,- főleg külföldi akkor még- családi YouTube csatorna, ahol olyan tartalommal találkoztam, ami segített megválaszolni a fel nem tett kérdéseimet. Szerettem volna ezt a jó érzést visszaadni, reméltem, hogy valakinek ugyanígy hasznos lehet az, ahogy én látom a világot. Emellett mindig is vizuális formában dolgoztam fel az engem ért hatásokat, imádok fotózni, felvételeket készíteni, ezeket zenére összevágni. A videókészítés hihetetlenül kikapcsol, flowba kerülök, nagyon jó szórakozás és önkifejező hobbi is.

- Melyik videód volt közönségkedvenc?
A Karácsony mint téma úgy tűnik viszi a pálmát, a "Karácsonyi DIY babafotózás otthon, mobillal" és a "Mit vettem Karácsonyra a 2 éves kisfiamnak?" a legtöbbet lejátszott videóim eddig.


- S melyik volt számodra nagyon kedves?
Az Oslo Vlogot imádtam készíteni. Szülinapomra kaptam a repülőjegyet, a kislányommal a pocakomban repültem el a barátaimhoz a norvég fővárosba. Rengeteget új élmény ért, élveztem, hogy mindezt feldolgozhatom vlog formában is.


- Mennyi követőt tartasz reálisnak? Mi a cél?
Egyelőre a tartalomgyártásra koncentrálok, a ritka és rendszertelen feltöltés nem épp ideális követőszámnövelő kombináció. Egyszer talán lesz ezer feliratkozóm, akkor az biztosan nagyon jól fog esni. :)

- Ossz meg 5 random dolgot magadról!
  • Szeretek sütit sütni, ha jobb kedvre derülnék mindig készítek valamit.
  • Kézmosás mániám van, nem kényszeresen, de az átlagnál eggyel többször kérdezem meg magamtól és másoktól: Megmostad a kezedet? :)
  • Scifi, fantasy, misztikus filmek, minden jöhet.
  • A jóga fontos része lett az életemnek, a második várandóságom után ez a mozgásforma segít, hogy azt érezzem jó újra a bőrömben lenni.
  • Állandóan rengeteg tervem van, mindig agyalok valamin, sosem unatkozom, pedig lehet, néha jól esne. :)

- Sosem gondoltál blogoláson?
Szerintem gondolataimat egyszerűbben át tudom adni képekben, amikor írok állandóan átfogalmazom, elkalandozok, kitörlöm, újrafogalmazom, bizonytalanabb vagyok, hogy át tudom-e adni az üzenetet, úgy, ahogy szeretném. Egyelőre nem tervezek komolyabb blogot, inkább másokét olvasom. :)

- Ki a kedvenc youtubered?
Erre nincs rövid válaszom és nem tudok egy csatornát kiemelni. Alapvetően azokat a youtubereket szeretem, akiknek a videóiban van munka, ilyen például a The Michalaks. Ha videókészítésről, fényképezésről szeretnék többet tudni Peter McKinnon, Matti Haapoja vagy a Mango Street videóit nézem. Minőségi lifestyle vonalon Hey Julie és Fatimapanka a kedvencem ill. Rimóczi Zsófi csatornája szintén nagyon tetszik. A virtuális térben megismerkedtem Verussal (Kisnagy Kaland) ill. Petrával (Bogyó és bandája), kedvelem, amit a világról gondolnak, az ő videóikat is mindig megnézem.

Amennyiben szeretnétek még vlogger-interjúkat olvasni, kérlek adjatok ötleteket kiket keressek meg. Köszi :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése