Pici and the city

Janka cuki pantallóival az első Pici Piacon találkoztam, s már akkor annyira beleszerettem, hogy azonnal vettem Beninek 2-t 3-6 hónapos méretben. S már akkor nagyon szívesen adtam rájuk, mert jött a hüsi, klassz vastagságuak voltak s irtó vagányak:

Forrás: saját
Azóta beruháztam még kettőre, egy 12-18 hós, illetve egy 18-24 hós verzióra, s imádom azokat is :) Bár most kánikula van, így nyilván nem fogok hosszú nadrágot a babszira erőltetni, de már várom, hogy ráadhassam. A grafitszürke szerintem különösen vagány, s sok mindennel lehet variálni.
Forrás: saját

 S akkor picit bővebben a márkáról:


Schwertner Janka vagyok, a pici and the city márka megálmodója és tervezője.
Ruhatervezőként végeztem, majd elcsábított az idegenforgalom és a városimádat, így a varrógép mellé első gyermekem születésekor találtam vissza. Azóta is itt ülök.
Csecsemőknek és kisgyermekeknek készítek öltözékeket, a szabadág, felfedezés és vidámság jegyében. Pantallóimat egyenként látom el koptatóval, hogy egy babának se kelljen visszafognia magát.
Tedd le a flaszterre, és fedezzétek fel együtt a világot! Nézzük meg Ő merre menne, mihez nyúlna.


Forrás: saját
Szeretem, hogy számos kombinációs lehetőség rejlik a ruháimban. Kedvencem a fekete és a fehér, de állandó szereplő a szürke, egészen krémestől a grafitig. Az alapszíneket egészítem ki mindig egy-egy friss szezonális színnel és a csíkos pöttyös mintákkal. Megunhatatlanok számomra!
A ruhák Budapesten készülnek. A koptatók mind maradék bőrök, ezzel is támogatva egy picit fentarthatóbb világot. Szabás közben az anyagdarabokat elteszem, hiszen számos tervem van még velük. Most éppen kis sapkák készülnek koraszülött babáknak ajándékba. De tervemben vannak workshopok nagytesóknak.
Nem vagyok gyár, így benne van minden darabban az adott nap élménye. Szeretem őket, de szívesen adom át Neked és Babádnak, hogy jól érezze magát benne.
Forrás: saját

4 megjegyzés:

tarhosemese írta...

Arról nincs valamilyen információd, hogy lesznek-e náluk valamikor nagyobb méretek?

Évi írta...

Sajna infóm nincs róla, de remélem hamarosan megjelennek majd nagyobb méterek is, mert Beni is kinövi őket :(

tarhosemese írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
tarhosemese írta...

Reménykedjünk, vagy reklamáljunk :-)

Megjegyzés küldése