Közeleg az első szülinap

Beni lassan 1 éves lesz, én pedig nagyon nagy lázban égek már, hogy minél jobb szülinapot tudjak szervezni a nagyfiúnak. Mivel még egészen pici, így nem készülök tematikus szülinappal (azt majd szerintem, ha nagyobb lesz).

Viszont szeretném, hogyha a család meg a közeli barátok összejönnének nálunk, csináltatni akarok egy "mindenmentes" tortát, meg kis falatkákat/szendvicseket majd a vendégeknek.

www.blueboxparty.hu-n nézelődtem 1 éves szülinap témakörben s egyelőre nem tudok dönteni, hogy a nyuszis legyen vagy az elefántos :) Mindkettő nagyon cuki.

A szülinapján megyünk majd családi fotókat csináltatni, illetve magára a fotózásra csináltatok neki egy "infotáblát". A képekből illetve az tábláról kap majd mindenki egy kópiát.

Amivel bajban vagyok: mit is kapjon a gyerek? Tőlünk már megvan, kap egy indiánsátrat, ami leginkább majd az új házban lesz klassz tudunk majd kuckózni, lesz a nappaliban gyereksarok. De kérdezik a nagyszülők, barátok, hogy mit vegyenek neki, s az a baj, hogy nem tudok érdemben válaszolni. Játéka annyi van hogy Dunát lehet már rekeszteni vele. Ruhát azt én szeretek neki vásárolni. Amire most "szükség" lesz majd az babaülés, de ezzel elég nagy bajban vagyok jelenleg.

Nem találok olyat, ami ne horror áron lenne, ne lenne izofix-es, s mégis jó minőségű. Pont most viszont rámírt egy ismerősünk, hogy érdekelhet e minket gyerekülés. Szóval ez is lehet megoldódik hamar.

Holnap pedig MiniMall, kezeket fel ki csatlakozik még? Sz-val mi viszonylag hamar ott leszünk, hiszen ha már gyerkőc nélkül vagyunk, elintézzük az IKEÁ-s vásárlást is :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése