Szülinapi party egy 3 évesnek. Na és mit vegyünk neki?

 Szóval azt hiszem idén lesz először "tematikus" partyja a gyereknek. Na azért nagy terülj terülj asztalkámra nem kell gondolni, de a fő téma Mickey egér lesz :) Sütök majd idén is linzert, lehet összedobunk majd a babszival egy muffint is a Mickey-s cupcake-ekbe :) A meghívókat illetve girlandot már a héten "legyártottam", mert jövő hét nagy részén nyaralunk, lufikat már szereztem be, már csak az ajtódíszt illetve a tortadíszt kell megcsinálnom ha hazajöttünk. Meg persze majd bepácolni a húsokat szombatra. De elég komolyan elgondolkodtam, hogy rendelek külön héliumpalackot meg lufikat semmint bemenjek a dekor boltba s onnan rendeljem, mert tényleg horror.... Na ezt jövő héten majd kitalálom :) A tortát pedig holnap fogom rendezni majd.
Forrás: saját, Pinterest




Na de lássuk mivel lehet (szerintem :D) levenni egy háromévest a lábáról, vagyis miket fog kapni a kisherceg szülinapjára. Nagyiéktól névnap/gyereknap/szülinapra kapott egy elektromos autót, amit eleinte mi rettentően elleneztünk. Pedig utólag be kell látnom, hogy egy autómániásnak nincs is ennél jobb ajándék. Kb 2 nap múlva már egyedül vezette, sőt ma már szokott csak úgy a távirányítóval is játszani vele. Végülis, egy óriási távirányítós autónak is megfelel. Aztán kap a kertbe egy nay műanyag házikót, ami kellően szellős ahhoz, hogy a nagy melegben se legyen azért ezer fok benn. Kap könyveket (ovis, bilireszokós), Duplot, illetve két Mickey egeres szettet is (az egyiket csak használtan lehet kapni itthon, de találtam Egerben egy csodaszép állapotban lévőt, nagyon jó áron).
Forrás: amazon, líra, lego, tesco, elektromoskisautó
Szóval én már most nagyon váron a jövő hetet, úgy néz ki, hogy fotózkodni is eljutunk pénteken Ágival. Arra mondjuk még kíváncsi leszek :) S remélem lesz majd nagy öröm az ünnepelt részéről :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése