Mommy Mia box - 2016 nyár

Bár a nagy többség már kedden megkapta a dobozt - s ha nem délután 2-3 közé írták volna a tervezett kézbesítést, már én is örülhettem volna neki meglepiként - a nyaralás miatt átrakattam csütörtökre a szállítást.

S ugyan nem volt meglepi mi is lapul a dobozban, így is nagyon örültem nekik :) A csajok mindig figyelnek az építő kritikákra, próbálnak fejlődni s dobozról dobozra jobbak lenni. A formaváltás érezhető is ezen a boxon, már maga a kísérő beköszönő is megújult, kis "katalógussá" változott a kedvezménykuponok is itt kerülnek már bemutatásra.


De vegyük sorra mit is tartalmozott a nyári kiadás.

1, Zokninyunya:  nekem nagyon bejött, szépek a színei (bár igaz, hogy inkább kislányos, de ahogy néztem minden dobozba ilyen került). Beni kevésbé rabolt rá. Mikor "bábozok" neki vele, akkor nyilván egyből megkaparintja, megrágcsálja a füleit, de hamar alábbhagy a lelkesedése. Sebaj maximum elrakjuk majd a következő porontynak :)

2, Fl'Art szilikonékszer: ez már sokkal jobban baba-mama kedvenc lett. Eleve jó kellék tik-tak játékhoz, amit Sz. szívesen játszik mindig Benivel. Ma lementünk a házunk mögött található játszótérre, nyakamban a nyaklánc, ölemben a gyerek s mivel most jön a 7. foga, ömlik a nyála, rág mindent, hamar megtalálta az ékszert. Be fog ez válni. Mostanában türkiz mániám van, így kicsit sajnáltam, hogy sötétkéket kaptunk, viszont nekem sokkal több cuccomhoz megy ez a verzió :)

3, Pure mosóparfüm: nagyon kíváncsi vagyok rá, mert pár hete, mikor a babának vettem öblítőt leálltam a Lenor illatgyöngyei mellett, nézegettem, majdnem elcsábultam, de végül jó, hogy nem tettem. Valahogy hasonlónak tudom a Pure-t is elképzelni. Ráadásul ez állatkísérlet mentes, allergénmentes s bár én kezdettől fogva ódzkodtam a mosódiótól, most lehet kipróbálom.

4, Csoki terápia masszázsvaj BOMB cosmetics: Hát nagyon kíváncsi leszek milyen lesz, szerintem Sz-val a hétvégén ki is próbáljuk. Az illata csodás, a formája cuki :)

5, Vöslauer ásványvíz: főleg akkor ittam, mikor még ingáztam a munkám miatt. Szeretem az ízesített változatait is, s szerintem az egyik legjobb ásványvíz a piacon.

6, Hello Baby Magazin: ez bármelyik anyaidős fél órára jól jöhet, de felcsillant a szemem a 20%-os hello baby kedvezmény a kozmetikai termékekre :) szerintem beszerzünk egyet.

7, Dietbox grill fűszerkeverék: mivel egy ideje próbálom már leadni a felesleget magamról (már ahhoz képest van rajtam mínusz 3, hogy teherbe estem, de még vagy 5 kiló lemehetne), így pont jókor jött az életmódváltással kapcsolatos kis "útmutató". S eszembe juttatta azt is, hogy grillezni kellene már.

8, Borotalco utazós kiszerelésű dezodor: DM-ben is mindig imádok az utazós méretek között szemezgetni, mivel szeretünk utazni, klassz ha nem kell teljes kiszerelést magunkkal cipelni.

Termékminták: Noabay popsikrém, aminek nagytestvérét a tusfürdőt a nyaraláson teszteltük s jól vizsgázott, plusz 50%-os kedvezmény is járt a termékminta mellé. Két pici kiszerelésű La Roche Posay jutott még a csomagba, s a Cicaplastot csak ajánlani tudom mindenkinek. Császár után azzal kenegettem a heget (nekem is ajánlották) s gyakorlatilag egyáltalán nem látszik már a helye. Segítette a gyorsabb s szebb gyógyulást. A kicsi 50+ faktoros naptej pedig jó lesz a pelenkázó táskába, utánkenésre. Kupon még a Sweet Little Home-tól és a Csinianyától.

Illetve két DIY ötlet a Teleprendezőktől, egy mécssestartó s egy szélcsengő elkészítésének ötletes módját ismerhetjük meg s próbálhatjuk ki magunk.

Elmondhatjuk, hogy a lányok megint igazán kitettek magukért s bár fanyalgók mindig vannak,  nekem tetszik az irány. Olyan termékeket hoznak el számomra, amiket valószínűleg magamtól sosem találnék meg - vagy nem vennék meg magamnak.

Nektek hogy tetszett a nyári box?

3 megjegyzés:

Réka írta...

Hu, akkor beszerzek cicaplastot. Lizi utan koromvirag kremet kentem ra, azt ajanlotta a vedono, de eleg csunya maradt es ki sem feheredett.
Most szebbnek tunik, sot kifejetetten jol nez ki, de inkabb kenegetem akkor. ☺

Réka írta...

Hu, akkor beszerzek cicaplastot. Lizi utan koromvirag kremet kentem ra, azt ajanlotta a vedono, de eleg csunya maradt es ki sem feheredett.
Most szebbnek tunik, sot kifejetetten jol nez ki, de inkabb kenegetem akkor. ☺

Évi írta...

Nekem is ajánlották s nagyon bevált. Egy helyen nincs még kifehéredve, ahol sokáig nem is akart gyógyulásnak, de szerintem az max. 1 centi :)

Megjegyzés küldése