Kérdezz-felelek: Anya Paradicsom

Pár hete Nagy Mónival, az anyaparadicsom.hu tulajdonosával beszélgettem át egy klassz délelőttöt a fenntartható életmódról, illetve a minőségi játékokról.

Ennek kis szösszenetét olvashatjátok most ti is.

Forrás: anyaparadicsom.hu
-HONNAN JÖTT AZ ÖTLET, HOGY SAJÁT VÁLLALKOZÁSBA KEZDJ?

- Már a gyerekek születése előtt is vállakozó voltam, akkor egy bababoltot vezettem. Mikor a nagylányom 1,5 éves volt, külső tényezők miatt be kellett zárnom, de már akkor tudtam, hogy ez az én világom. 7 éven keresztül voltam alkalmazott, de úgy érzem igazán csak a vállakozásomban
tudok kiteljesedni, így érzem magam igazán jól.

- MIÉRT PONT A FENNTARTHATÓ JÁTÉKOK LETT AZ IRÁNY?

A magánéletünkben az utóbbi években egyre inkább próbálunk átállni a zero waste életmódra, igyekszünk tenni a környezetünkért, a földünk jövőjéért. Úgy gondoltam itt az ideje ezt a vállakozásomban is erősíteni, mert csak arról tudok szívvel-lélekkel beszélni, amiben én
magam is hiszek, ami a leginkább közelebb áll a saját elképzeléseimhez.
Úgy gondolom, hogy a környezettudatosság terén óriási káosz van az emberek fejében és sajnos nagyon le is vagyunk maradva ezen a téren, éppen ezért szeretném megmutatni az embereknek, hogy a játékvásárlás is lehet tudatos döntés.






Fotó: anyaparadicsom.hu


- MIVEL FOGLALKOZTÁL A GYEREKEK SZÜLETÉSE ELŐTT?

A gyerekek születése előtt egy bababoltot vezetettem Budapesten.

- MIKOR INDÍTOTTAD A CÉGET?

2016-ban vásároltam meg az Anya Paradicsom webáruházat.


- CSAK WEBSHOPOT MŰKÖDTETSZ VAGY SZOKTÁL VÁSÁROKRA IS JÁRNI?

Igyekszem minél több helyen személyesen is megjelenni, persze csak annyira, hogy ez a család rovására ne menjen. Látom, hogy vevőimnek jól esik velem személyesen is találkozni, beszélgetni.

- HOGYAN LÁTOD MAGAD 5 ÉV MÚLVA?

Szeretném, ha az Anya Paradicsomban minél több környezettudatos játék lenne jelen, akár olyanok is, amik még nincsenek az országban. Ezen kívül rengeteg tervem van a jövőre nézve, de az még egyelőre titok :)

Fotó: anyaparadicsom.hu
 - HOGYAN LETTÉL A POJGA KIZÁRÓLAGOS MAGYARORSZÁGI FORGALMAZÓJA?

 A Pojga játékokba az első alkalommal beleszerettem, ahogy megláttam. Tavaly februárban kezdtem el fogalmazni őket. Ahogy teltek a hónapok, megtapasztaltam, mennyire szeretik a vásárlók, milyen szép, minőségi és tartós darabok. Magyarországon előttem még nem foglalkoztak vele komolyan, így januárban Zsoltékkal (a Pojga játékok készítője) megbeszéltük, hogy belevágunk ebbe a mindenki számára új feladatba :)

 Kevesen tudjátok, de Móni vezet egy blogot is arról, hogyan válasszunk környezettudatos Fajátékokat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése