FeMini Box Kisgyermek Kiadás I.

Szerintem a lehető legjobban döntöttem, amikor az első verzióját rendeltem meg. Hihetetlen nagy ugrás volt nekem az előző Bébi Edition után. Jó értelemben. Igaz ebben is volt 2 olyan termék, aminél finoman szólva is ráncolgattam a homlokom :D

Forrás: saját
Na de lássuk a doboz tartalmát:

MY Pretty World - Fali dekor: A bal szélső macis a képen. Mentás színekben (is) gondolkodom az új gyerekszobában, illetve nézegettem már bannereket, erre kapunk egy ilyen cukiságot :) Hát nagyon betalált :)

Mamazoo - játéktároló: A kis cuki felhős tároló a jobb szélen. Én szeretem az ilyen tárolókat. Papírzsákból is van már több, a legideálisabb, ha hirtelen kell a rumliból rendet varázsolni. S olyan nincs hogy egy gyerekszobában elég tároló van... :D Ráadásul a színei is nagyon klasszak,így később akár a kistesó szobájában is helyet tud kapni.

Minnie Me's - körsál szett: Hat nem tagadom a kedvenc termékem a dobozból. Ahogy kivettem a csomag tartalmát, még át sem néztem mindent, mikor ezt már fel kellett nekem is és Beninek is próbálni :D Ez a fajta sál olyan cukin áll rajta, hogy öröm nézni :) Nagyon jó lesz télire :) S nekem is egész jól áll :)

B.cute - mackós pohármelegítő: Szeretem a horgolt dolgokat, és a macikat is :) Már el is képzeltem, ahogy téli estéken almás-fahéjas teát kortyolgatok az új házban bekuckózva a macis bögrémmel :D

Color&Fun - ceruzatartó: pont mostanában gondolkodtam, hogy el kéne kezdeni firkálgatni Benivel, ismerkedjen a rajzolással, hátha tetszeni fog neki, mert a tollakat már amúgy is imádja nyomkodni.

Bozoki Kids Fashion - Kincses zsákocska: az első aminél elkezdtem ráncolni a homlokom :D Nem igazán értettem s egyelőre még nagyon funkciót sem tudok neki találni, hiszen a gyerek bármit gyűjteni akar, azt úgyis nekem fogja odaadni, nem zsákba tenni :D Nem tudom más gyereke hogy van ezzel :D

Ektra Design - ceruzakészlet és színező: na a másik amit aztán végképp nem tudtam hova tenni :D Bár még mindig jobban jártunk, mint a matricával, ami a másik dobozban volt.

Mint már korábban írtam azt nem igazán értettem, aki pl kétféle dobozból is rendelt, de van egy termék, ami azért nagyon nagyon bejött a másik dobozból: a Crochet love fali dekorja. De azt lehet rendelek majd tőlük külön :)

Összegezve: szerintem az irány jó, sokkal hasznosabbak a benne lévő tárgyak, nekem egy szívfájdalmam van, hogy inkább szól anyukáknak mint a kicsiknek, kifejezett "játék" nem volt benne, amit oda tudtam volna adni Beninek, hogy ő is élvezhesse :)

2 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Bár én nem rendeltem, de tényleg sokkal jobbak lettek mint az első kiadás. De azért igen, a pockettraileres matrica egy rohadt nagy wtf. �� kiváncsi leszek ezek után mi lesz a téma...

Évi írta...

Szerintem most már valami csajosabb témával kell hogy előrukkoljanak, mert bár kézműves gyerek cuccokkal Dunát lehetne rekeszteni, így eléggé egysíkúvá válna a box... S elvileg nem csak baba-mama boxnak szánják :)

Megjegyzés küldése