Femini Box - 2. kiadás, illetve gyors update

Ugye senki nem felejtette el úgy mint én? :) Ma délelőtt 10 órától lehetett rendelni a Femini Box legújabb kiadásából. Én javában a szegőléceket szedtem le a leendő házunkban, mikor ránéztem az órára, s eszembe jutott, hogy úúúúúúúúristen elmúlt 10 óra, már tuti lecsúsztam róla. Pedig úgy voltam vele, hogy adok a dolognak még egy esélyt s ezt a kiadást még megrendelem. De szerencsére még akadt belőle, bár olvastam, hogy van aki mindjárt mindkét dobozt megrendelte (ezt azért picit erősnek gondolom, főleg, hogy vannak "átfedések" szerintem).

Mindenesetre ez a várakozás most nem lesz olyan kínzó  mint az első volt, mert ahogy telnek a napok, kb kettőt pislogok s itt is lesz a doboz. Így ha kevesebb poszt lesz a következő hetekben kérlek tudjátok be a házfelújításnak :)

Forrás: Optitec.hu
 Pedig olyan szívesen osztanám meg az update-eket veletek, hogy milyen klassz dolgokat találok, hogy akarok Beni szobájába némi DIY-t, hogy imádom a cuki tárolópolcokat, de a polisztirol nem jött be, ezért inkább festek neki magam fa polcokat :) Hogy hirtelen felindulásból vettem neki polcokat a Jyskbe s majdnem egy rattanutánzat asztalt is :D Csak egyedül nem tudtam volna elvinni a házhoz :D

Forrás: Jysk.hu
Tegnap csináltunk egy "házavató" grillezést, hogy nálunk jártasabbakal tudjuk brainstormingolni, s az esetleges jó ötleteiket beépíteni a házba :) S bár a front miatt 3 gyerekből 2 mindig nyűgös volt, túléltük :)


3 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Úgy láttam azért ez a második Femini kör annyira nem jött be, mert még most is van belőle. :D Mondjuk engem személy szerint már nem érint a téma, de remélem nem fogsz csalódni.

A házról, költözésről stb én szívesen olvasnék. :) És nem csak a babaszobáról. :D

Évi írta...

Nagyon kíváncsi leszek amúgy, hogy milyen lesz a box. Na meg arra is, hogy mi lesza következő téma :D Tényleg te egy MommyMia boxon nem gondolkodtál? :) Az annyival másabb, hogy csomó olyan természetes kencét ismertem meg amit azóta bátran használok Benivel.

Na akkor a mai poszt szerintem már a házról fog szólni. Vagyis első körben a lakásról, amiben még élünk... Mondhatnám farm ahol élünk :D Jujj...ez rossz volt :D

Barta Veronika írta...

De szeretnék majd MM boxot rendelni, de a mostani pici piacos kiadást direkt nem akartam, mert kivételesen vasárnap el tudunk menni személyesen. :)

Megjegyzés küldése