Pinterest inspirációk első szülinapra

Gyűjtögettem ötleteket, milyen is legyen a kisfiunk első szülinapja. Pinterest igen jó barát, nagyon jól lehet inspirálódni, akár lakberendezés, akár party ötletek szempontjából.
Forrás: pinksugarland.com
Ebből a lufis ötlet meg a girland nagyon tetszik s nem is tűnik kivitelezhetetlennek. :)

Forrás: one-stop-party-ideas.com
Egy biztos: ha nem is ilyen ajtódíszt, de valamilyen formában meg fogom majd örökíteni az elmúlt 12 hónapot, ha már minden hónapban fotózgattam őt a Milestone kártyákkal. Még az is lehet hogy a lenti ötlet lesz a befutó (bár azon sokkal több a kép, mint 12...aaahh, nehéz ez).
Forrás: projectnursery.com
Forrás: projectnursery.com



Ehhez hasonló kis összest már csináltattam neki az 1 éves fotózására, annyira jó lett, alig várom, hogy a képeken is viszont lássam majd. Plusz arra gondoltam, hogy kap belőle majd mindenki, aki eljön a bulira :)
Forrás: etsy.com

Itt is a lufikat imádom igazán, bár az etetőszékre szerelt banner is cuki. Bannereket amúgy néztem a NoaNoaBaby Meska oldalán is, lehet onnan szemezetek majd dekorációnak. Aztán az később meg jó lesz az indiánsátrat dekorálni.

Illetve akartam neki a fotózásra meg a nagy napra egy ilyen pólót a Next-ről rendelni neki:

Forrás: Next
Viszont nincs a babuci méretében :( úgyhogy valahol kellene egy szülinapos pólót keresnem. Ötletek? :)

3 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Imádom a türkizkék és a limezöld keveredését,szóval az első lufis kép nagyon bejövős. :)
Szerintem csináltass neki egyedi pólót. Könnyedén tervezhetsz saját feliratot személyre szabva, aztán azt használhatod fel egy bodyhoz vagy pólóhoz.

Évi írta...

Tudsz esetleg tippet adni, hogy ki vállal ilyesmit? :) S képzeld: tegnap tudtam Pesten az egyik Tescoban Star Warsos bodykat venni :) Meg a régióban vettem 100 lufit :) kék-szürke kombóban, remélem jó lesz :)

Barta Veronika írta...

http://www.letmicro.com/subcategory/410
Anno lanybucsuhoz csinaltattam itt polot, azok rendben voltak, meg ma is hordom itthon az enyem, szerintem a babaruhaik is jok lehetnek. :)

Itt Debrecenben is csak a nagy tescoban volt SW babacucc. Ki kell fogni. :)

Biztos jo lesz a kek-szurke lufi. ;)

Megjegyzés küldése