Mesés Sütik

Amikor tavasszal valamelyik instamaminál megláttam a Mesés Sütik sorozatot, már akkor tudtam, hogy nekem erre le kell csapnom. Sőt, már akkor tudtam, hogy csak akkor fogok írni róla, ha minden része meglesz, hogy egybe tudjam szemlélni az egészet.

Forrás: joy.hu
Én nem titkoltan Disney függő vagyok, az összes egész estés önálló mesefilmjük megvan, sőt van pár olyan is, amiből folytatás készült (Oroszlánkirály, Pocahontas). Remélem, ha Beni kicsit nagyobb lesz ő is tudja majd velem értékelni őket, igaz számomra a 90-es évek meséit semmi nem tudja felülmúlni.

Az újságsorozat gyakorlatilag egy receptkönyvet tesz ki s szépen lépésről lépésre végigvezet egy-egy süti vagy tortakészítésen. Nem erősségem a sütés - inkább tesóm az, aki ebben jeleskedik, de a tortákat leszámítva tényleg még az olyan béna is meg tudja őket csinálni, mint én.

Kéthetente jelent meg az újság s minden számhoz valami Disney különlegesség volt csomagolva. Vagy sütikiszúró, vagy pudingforma, vagy muffinforma esetleg cupcake-be való díszítőelem. Ami nekem picit vicces volt, hogy minden egyes kiszúró alkalmával ugyanaz a linzer recept szerepelt az újságban. Persze valamilyen szinten érthető, hiszen szerintem azért kevesen vásárolták fel mind a 16 számot, de érzem, hogy ez később gyerekzsúrokon még jól jöhet ;)

Már az egy éves szülinapjára is ezek segítségével csináltam sütit s mivel mi lesz az idei karácsonyi vacsi házigazdái, így Karira is ezt a linzertésztát fogom használni, kicsit más díszítéssel.

Forrás: saját

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése