Update

Nagyon nagyon el vagyok tűnve, de ennek leginkább a költözés az oka, bocsánat bocsánat. November 30-i kell kiköltöznünk véglegesen, s bár már 3-a óta a házban alszunk, még rengeteg mindent kell csinálni. Holnap is még dobozolás, cuccolás vár ránk. Fene gondolná, hogy 65m2-ről ekkora macera átköltözni.

Ami nagyon nagy boldoságom, hogy Beni szobája lassan de biztosan elnyeri végső formáját, erről hoztam képet is:

Forrás: saját
A könyvespolca is jelentős változáson ment át. Míg a lakásban főként "lomtárolóként" használtuk s ő igazán hozzá sem fért, most lomtalanítottam, megörökölte apa gyerekkönyveit s egészen jó formát öltött:
Forrás: saját
Szóval rengeteg meló van még mindkét lakásban, de igyekszem lassan de biztosan visszatérni a régi kerékvágásba :) Blogolás tekintetében is, mert azért hiányzik. S persze jönnek majd komolyabb témák is :)

Plusz nagyon rég volt már ilyen, de eljutottunk apával kicsit randizni is. Kétszer is egy héten :D Még szülinapomra kaptam tőle a Macskákra jegyet, illetve voltunk egy FoodFilmVillage nevű rendezvényen, ahol hihetetlen ételkülönlegességeket kóstolhattunk meg. Életemben akkor ettem először csigát (s szerintem utoljára is :D)
This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése