#anyaido

Forrás: sorozatjunkie
Huszonéves koromban a kedvenc sorozatom volt. Lorelai annyira laza volt, s annyira szabadszájú, amilyen én is mindig akartam lenni :D S olyan humorral, hogy kész :D Szerintem sokak kedvenc sorozatává vált. Sokáig váratott magára a folytatás, különösen, hogy az eredeti alkotóknak nem adatott meg, hogy ők fejezzék be a sorozatot. Olyan is lett.

Végül 10 évvel később jött egy 4x1,5 órás folytatás, hogy méltón lezárhassák a hét évadot. Csak az a baj, hogy én kevésnek érzem. 1 év történéseit dolgozza fel a 4 rész, évszakokra bontva. Nyilván próbáltak minden fontosabb karaktert belesűríteni ebbe a 4 részbe, de van aki méltatlanul keveset kapott. S anélkül, hogy spoileres lennék: így nem zárunk le semmilyen sorozatot. Ennél még a Dexter is jobban lett lezárva, pedig az is olyan volt, hogy utána még hetekig puffogtam :D

Szóval most vagy az van, hogy ez rettentően bejön a Netflixnek s berendelnek egy évadot, vagy meg kellett volna hagyni a hetedik évadot úgy ahogy van....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése