Mini Rodini x Adidas Originals

Az egyik kedvenc svéd márkám összeállt az Adidassal, hogy egy nagyon klassz kapszulakolleckiót összehozzanak. A végeredmény csodás lett, bár azt gondolom, hogy a fehér melegítőszett egész hamar fog koszolódni/színeződni/sorolhatnám még, akkor is nagyon szerettem volna Beninek egyet Karácsonyra. Hát ezt kb buktam, mert hiába volt úgy promózva, hogy 10:00tól nyitva minden, az Adidas oldalán gyakorlatilag már jóval előtt SoldOut volt. Sőt, ahogy olvastam az Instagramon a felháborodott kommenteket, az Adidas már napokkal előtte elérhetővé tette a webshopján, így érthető, hogy elfogyott. Ami nekem a legmeglepőbb, hogy egy ilyen profi cég, hogy követhet el ekkora hibát.... :-o Azt gondolom elég sok vásárlójukat haragították most magukra, még úgy is,hogy írták, jövő még több hasonló kapszula kollekció fog megjelenni a piacon. Szerintem azokat, akik ebből a szettből szerettek volna, ez nem vígasztalja. Biztos, ami biztos alapon két Adidas oldalon is bejelöltem, hogy milyen méretet szeretnék, s véletlenül úgy adódna, hogy lesz még belőle, akkor le tudjak rá csapni. Ami a legpofátlanabb az egészben, hogy láttam én már Ebay-en fenn a szettet gyakorlatilag duplájáért. És a Mini Rodini saját honlapján természetesen nem elérhető a melegítő.

Na de inkább nézzétek mennyire menőőőőő:

Forrás: adidas.co.uk

Forrás: sneakersnstuff.com

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése