Bronzvasárnap

Tegnap felkerekedtünk tesómmal, hogy néhány karácsonyi ajándékot beszerezzünk illetve ellátogassunk két babás-mamás programra is. Mint már korábban írtam vittünk egy csomó plüsst MiniMallra, illetve mindenképpen be akartam szerezni egy PiciPiacos Mikulás-zsákot. Sikerült is ;)
Forrás: saját

Kb. fél 10 után pár perccel értünk a Larus-ba, de már rengetegen álltak sorba a zsákért. Mire odajutottunk, nem volt már megfelelő méretű sapesz a gyerekemre, így választottam egy olyat, ami legalább színben tetszett s "jó lesz a követkető lurkóra" alapon egy kisebb került a zsákba.

 Ők kerültek a mi nem is annyira meglepizsákunkba:
Forrás: saját
Ami igazán klassz volt, hogy találkozhattam pár olyan tervezővel, akinek a termékeit már nézegettem egy ideje, illetve rendszeresen szoktam is vásárolni tőle.

Következő program a Studio Z-ben megrendezésre került MiniMall volt, ahol konkrét tervekkel érkeztem, hogy miket szeretnék beszerezni, többek közt ezt a csodálatos Minipilli dobozt a karácsonyi kiadású bodykkal. Végül a színkombináció pont a fordítottja lett mint amit szerettem volna, de így is szuper - meg hát ilyen volt a méretében :)


Forrás: saját
Végre találkoztam Ildikóval és Lénával is személyesen, aki egy csodaszép s nagyon kedves kislány. Zaries póló+nadrág kombináció is jött velünk haza, mert Benire csak az ilyen nadrágok jók. Plusz Dórinak a tavalyi karácsony mintás nadrágja is álomszép volt, arról sajnos lemaradtunk, az ideiről viszont semmiképpen nem akartam. Illetve a BabyOn!-nál lecsaptam végre egy betűbannerre, ami majd a gyerekszobába az IKEA polcok alá fog menni :)

Ahogyan a szeptemberi Indian Summer eseményen, úgy most is lehetett tombolát vásárolni, hogy az alábbi cukiságok közül nyerjünk valamit. Hát fortuna nagyon mellém állt, vettem én is tombolát, tesóm is, s ha jól számolom 5 termék mellé az én e-mail címem húzták ki :) A Baby it' cold outside-os Krisko párna, Baby ON! papírzsák (abból amúgy sincs sosem elég :D), egy gyermek CD, illetve két határidőnapló - az egyiknek már meg is van a gazdája :)
Forrás: MiniMall
Én úgy ujjongtam itthon Sz-nak, nem is értette :) Pedig próbáltam neki elmagyarázni, hogy életemben harmadszorra nyerek valamit :D S mindet felnőtt koromban :) (A múltkori MiniMall-os tombolával is nyertem egy Panarom szettet). Szóval eléggé bevásároltam tegnap, de nagyon jó feltöltődés volt ez nekem, kezdtek lemerülni az akksijaim.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése