Babaszoba utolsó simítások

Forrás: Pinterest
Bár úgy gondoltam még egy kiadós IKEA-vásárlás belefér az amúgyis sűrű napunkba, de ennél naívabb nem is lehettem volna ;) De sebaj, karácsonyig meglesz még az. Igazából a polcokat fogom elkezdeni festeni, vettem hozzájuk festéket menta-szürke kombót, az most az elborulásom :) Ha meglesznek a könyvespolcok, a kettő közé tuti fogok vagy buntot rakni vagy a betűbannert. De, hogy ezt a "karácsonyfát" meg fogom csinálni dekorként a baráti karácsonyra az tuti :) Sokáig vacilláltam azon is, hogy a fűszertartót alakítsam át a gyerekszobába könyvesnek vagy a képtartót, egyelőre a képtartó mellett voksoltam. Az sokkal letisztultabb. Nagyon várom már, hogy az utolsó polc is felkerüljön :) Meg hogy legyen egy kanapénk, s akkor teljesen be tudjuk már lakni a kis kuckónkat.
Forrás: Pinterest

Forrás: Pinterest

This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése