Femini Box - Mini Mix - Pici Piac Edition

A Pici Piacos Femini Boxról: "A FeMini Box Mini Mix a vasárnapi PiciPiacon fog először, csakis Nektek debütálni, hiszen most először lesz kapható ez a különleges kiadás, amelyben vegyesen helyezünk el 4-5 női témájú magyar dizájner terméket. A FeMini Box Mini Mix egy kis ízelítőt ad Nektek a nagyobb kiszerelésű kiadásainkból, vagyis lehetőségetek lesz belekóstolni a FeMini Box különleges világába."

Írták a lányok előtte, hogy lesz babás kiadás, én mindenképp azt szerettem volna. A Kisgyermek II. boxban volt egy termék, ami nekem nagyon megtetszett, mégpedig a Crochet Love képtartója. Hát nem benne volt? :) Mivel barna, így Beni szobájába szerintem nem fogom betenni, viszont ha majd kell újabb babaszobát terveznem (remélhetőleg a közeljövőben), mindenképp ezen az úton fogunk elindulni, főleg, hogy van már egy Dream Dekoros Babaszoba táblánk is s az is barna (szintén egy Femini Boxból :))
Forrás: saját
Nézzük csak mi szerepelt még a csodaboxban: egy pihe-puha POM (piece of me) sapka, egy Mandaril karkötő, ami annyira bejön, hogy szerintem rendelek hozzá majd nyakláncot is, annyira rég szeretnék már ilyet :) Hepphabit nyuszis vászontáska, ami szintén praktikus, mindig hordok magamnál, mert "szatyrosélet" :D Illetve egy csodaszép Bánkuti JEWLS fülbevalót rejtett a dobozkám. Mindnek hasznát fogom venni ez nem kérdés :) Külön jó volt Szilvivel is pár szót váltani, aki kb egyből azzal kezdte: "Hello, én téged ismerlek" :D :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése