Mommy Mia box - Tél - Mini változat

Úgy döntöttem most két részre fogom bontani a Mommy Mia-s unboxingot :)

Forrás: saját
Nézzük sorban, a kuponfüzet ismét szép letisztult, van benne Class Home-os, MonoWords-ös, Hoppmanós, Sorting Bags-es ill Sweet Berrys kupon (csak ez utóbbit nem ismerem, de majd rájuk nézek, igaz a hordozóból szerintem már kezdünk kinőni).

Scrapfellow mintás Chipboard: Az egyik kedvencem a dobozból, mert amúgy is szoktam a Scrapfellow-ról rendelni, bár nem klasszikus Scrapbook-ozásban utazom, de szeretem a kreatív fotóalbumokat, így általában magam készítem őket, főleg Paperchase albumokból. Ehhez kellenek olyan cuki kiegészítők, mint pl ez a téli témájú chipboard.

Csimota Könyvkiadó: Állatkarnevál: Megnézve a többi lehetőséget azt kell mondjam, hogy a legjobb könyvet kaptuk, sajnos a gyereket mégsem érdekli. Pedig az elmúlt napokban próbáltam többször rátukmálni, de még csak bele sem hajlandó lapozni :( Itt kezdtem először azt érezni, hogy kezdi talán a Mini dobozt kinőni.

Pingvines MommyMia babapuzzle&nyomat: Irtó cuki pingvines forma, ami az ovis hátizsákra is rákerült. Bár mostanában kezdi megszeretni az összerakós játékokat, van egy hasonló T-rexes is neki, de ehhez még túl pici. A fa kirakót egyelőre jobban preferálja, mert ügyesebben meg tudja fogni. Ezzel még maximum felhúzza magát, hogy nem tudja összerakni egyedül s kell hozzá a segítségem.

Alex a keksz vaníliás kekszpor: Egy ideje már ki akarom próbálni az Alex a keksz termékeit, így ez szuper alkalom lesz rá. Mivel lesz a karácsonyi vacsorán más gyerkőc is nem csak a miénk, mindenképpen ebből fogok sütit sütni. Egy dolog, ami nekem picit furcsa: a csomagolásra rá van írva, hogy a xilit túlzott használata hasmenést okozhat. Hmmm oké, de mi számít túlzottnak? :) Szóval fura. Most ha megsütök két adag kekszet, akkor abból már csak limitáltan ehetnek a lurkók?

Magister Products hipoallergén fürdő- és testápolókrém: én abszolút a természetes babaápolás híve vagyok s mivel Beni bőre nem érzékeny, így szívesen próbálunk ki újabb és újabb krémeket/fürdetőket. A Naobay fürdetőnk úgyis lassan elfogy, s mivel ez egy 50 ml-es kiszerelés szerintem ő lesz a következő, amit kipróbálunk.

Illetve Uriage termékcsaládtól volt benne minta anyának és babának egyaránt. Két popsikrém és egy ránctalanító krém (hohóóó enyhe célzás? :D)

Egészen jó dobozról beszélhetünk, bár az a bajom, hogy a babás meglepik már a babának nem jönnek be :( Szóval emiatt vegyes a szájízem sajnos :(

1 megjegyzés:

tarhosemese írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Megjegyzés küldése