Mommy Mia nyuszi

Hát én annyira nem akartam ezt a bejegyzést akartam megírni, de muszáj vagyok. Fene se tudja hogy, meggyőztem magam, hogy már pedig nekünk kell a nyuszis zsák, s Beni milyen cuki lesz, hogy majd azzal megy locsolkodni.

Bevallom ez a poszt már egyszer majdnem megszületett Karácsony környékén, de annyira elhavazott a költözés, hogy végül elmaradt. Nem titok, idén nem fizettem elő a Mommy Mia boxokra, holott az első dobozt leszámítva (mert akkor még nem tudtam róluk :D) a nyuszissal bezárólag megvolt mind (van, amelyik duplán is az ovis csomagok megjelenése óta). De nekem egyre inkább a biznisz érzése jött át, elmaradt az izgalom, hogy de jó megint lehet bontogatni. Volt, ami majdnem egy napot állt bontatlanul, mire eljutottam odáig, hogy belekukkantsak. S eddig minden egyes dobozban volt legalább 1, de inkább több olyan termék, aminek tudtam örülni, vagy amit tudtam, hogy el tudunk tenni későbbre, vagy majd ha jön ketteske.

A mostani nyuszis csomag után viszont nem tudok másról írni csak a csalódottságomról. Karácsony környékén már beszélgettem erről egy mamival, hogy idén nem fizetek rá elő, mert nem tud számomra semmi "újjal" előállni. Ez vagy a rengeteg platformnak köszönhető, ahol már bármilyen kézműves cuccok elérhetők (akár a vásárok, vagy maga a krafty.hu is ilyen), vagy picit én untam már bele, nem tudom.

Persze eddig én is tudtam védeni őket, hogy mindenkinek más az ízlése, nekem is volt már, hogy nem volt egy box telitalálat stbstb. Most viszont annyira felhúztam magam, hogy nagyon :) Mégpedig leginkább azon, ami a VIM csoportban lezajlott. Páran megírták csalódottságukat, amin a többi anyuka kiakadt, s míg ha valaki agyonajnározza a boxot, akkor jönnek a lájkok, szívecskék meg minden, viszont amint valaki "hőzöng" érdemi választ nem kap rá, maximum, hogy nem vagyunk egyformák s bocsi, ez most nem jött be. Azt hiszem egy profi vállalkozásnak nem így kellene a panaszokat kezelni... Én konkrétan kétszer belenéztem a zsákba, hogy TÉNYLEG ennyi??? :D

Forrás: saját
Nézzük sorba mit is rejtett a nyuszis zsák:

Fabulaszappan babaszappan: Na ez arra nagyon szuper lesz, hogy elvigyük babalátogatós ajándéknak. Nem igazán használunk szappant, kézmosáshoz is folyékonyt. Plusz fürdéshez megvannak a korábban bevált natúrkozmetikumok

Fabulaszappan gerániumos krémdezodor: ez kifejezetten mamitermék, na de hogy kézzel kenegessek a hónaljamra bármit? Ömmm....

Gondevő kulcstartó: Az első WTF pillanatom itt jött el, de olvastam közben más maminál, hogy ez eléggé bejön a nagyobbaknál s bár van ovis barátunk is, tőle még nem hallottam róla, de lehet ezt akkor tovább is ajándékozzuk majd neki.

Szókimondóka Húsvét szóról-szóra: A másik WTF pillanatom, mert amíg a Mini boxba sikerült cuki könyvet pakolni, addig itt jött egy kis foglalkoztató füzet, amit vagy fog a gyerek majd hasznosítani, vagy nem. Egyelőre biztosan nem, hiszen a rajzolás sem köti le 5 percnél tovább, míg kitöri az összes ceruza hegyét.

Veru képeslap: Veruval találkoztam a márciusi Pici Piacon s akkor is nézegettem nála ezeket a képeslapokat, meg képecskéket, annyira helyesek. De akkor ebből is lehetett volna egy szett, hogy el lehessen küldeni a nagyiéknak, vagy akinek még szeretnénk. 1 darabot maximum kirakok a gyerek szobájába dísznek.

Monello baby&more kéztörlő: Bár a nagy csillagtakarók biztosan hasznosak s klasszul tartják a meleget, ez megint egy olyan dolog, amivel nem tudok mit kezdeni.

Lehet, hogy ha a Mini dobozt rendelem nem lennék ilyen csalódott, de ebben sem vagyok biztos. Majd a végén miután átnéztem a kuponfüzetet, illetve hogy mi volt a többi dobozban csak még idegesebb lettem. :D Azoknak akik előfizettek a boxra járt még pluszban egy kövecske #momlife felirattal. Nagyon cuki, viszont tényleg megkérdőjeleződik, hogy akkor mi értelme az egész Mommy Mia VIM csoportnak? Azontúl, hogy az már meghallgattatott, hogy legyen előrendelési lehetőség. Azt hiszem most egy időre elvette a kedvem a rendeléstől.

3 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Nekem anno a femini volt ilyen giga nagy wtf, nem is rendeltem soha többet semmit tőlük mert ott a hozzáállás se volt a helyén. MM boxot eddig 2őt rendeltem, azokkal nem volt rossz érzésem, de már akkor is megfogadtam, csak akkor rendelek ha meggyőznek a kulcsszavak.

Ami engem zavar, hogy sokan, főleg a nagymenő mamibloggerek egy rossz szót nem mernek sose mondani, csak áradoznak az ingyen kapott boxokról, az a hiteltelen hányinger kategória. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy Ők mindig mindent tudnak használni és mindig minden jajdeszupi...Így kell kilóra megvenni másokat. A MMes lányok jók a marketingben és mindig többen lesznek az új rendelők mint akik lemondanak róla csalódottság miatt... üzletaszag ide vagy oda.

keriann írta...

Nekem a tavaly karácsonyi box volt a kiakadas, és főleg azért mert hiába írtam, h a síp pl nem működik, hibás, a pólóra vadállati matrica meg 1 mosás után lehamlott félig, a válasz az volt h sorry, de a termékekért nem ők a felelősek. Amit nyilván megértek, nem ok a gyártók, de azért valami minimális közvetítés vagy bármi "jóvátételt" azért vártam volna. Elvégre én nem ezektől a gyártóknak fizettem hanem nekik. Azóta nem rendeltem boxot és nem is bánom.

Évi írta...

Verus: na igen, most már szerintem nem lesz olyan kulcsszó amivel engem meg lehetne győzni... :D Akkor azt a pénzt inkább a gyerekre költöm :)

Orsi: Réka is mondta, hogy kiakadt akkor s ő se rendelt azóta se. Na nálam ez most jött el :) Eddig tényleg volt mindig legalább 1 olyan valami a dobozban, amire azt tudtam mondani, hogy jajj de cukiiii, de most semmi...

Megjegyzés küldése