Pici Piacon jártam, tavaszi kollekciókat láttam... :D

 Szombaton beiktattam egy kis anyaidőt magamnak s ellátogattam a Pici Piacra, ahol most is leginkább csak körberohantam s ahol már eleve szerettem volna vásárolni, ott gyorsan megálltam levadászni Beninek a kinézett kis cuccokat :)
Forrás: saját
Pár hét múlva megyünk majd babalátogatóba is, így a picinek is beszereztem Anzixnál 1-2 szépséget. Ilyen szempontból már sajnálom, hogy Beni nem aprócska, mert nem győztem kapkodni a fejem a rengeteg jópofa játék között. De azért én még mindig inkább ruhácskák miatt járok Pici Piacra (még akkoris, ha lassan nem férnek a ruhák a komódjába :D). Dalmától gyorsan beszereztük a Purple Punk tavaszi kollekciójának legjobb darabjait, s mivel mostanában nem láttam jó benti mamuszt Beninek az H&M-en, megvettük az első Mini Moccánkat, olyan puhaaa, isteni lesz itthoni szaladgálásra s mégse fog fázni a lába.

Ők pedig a hamarosan érkezők a tavaszi kollekciókhoz: Egy Milli and Bro halacskás rövid nadrág nyárra (a világos, nem a kék :) ) Illetve két pici and the city nadrág, mert Benire még mindig az ilyen típusú nacit a legjobbak s hát az a villamosos... Hát szerelem első látásra, csak nem volt még Beni méretében így várunk míg felkerül a honlapra s akkor megrendelem az indigókék tacskóssal együtt :)
Forrás: milli and bro
S ami számomra talán a legüdítőbb volt, hogy találkoztam volt osztály/évfolyamtársakkal illetve a kicsikkel. Lassan ugyan lesz osztálytalálkozónk, de azért mégis más, amikor így családosan találkozunk :) Ti voltatok kinn? Találtatok a gyerkőcnek valami hasznosat? Osszátok meg velem :)
Forrás: pici and the city
Közben mint Facebookon láttam már ki is írták a következő Pici Piac dátumát, ami pont április 9-re esik (véletlen? :)) de végre tudok majd Judy mamával személyesen találkozni, mert így természetesen nem csak a MiniMall-ra látogatok majd el, hanem a Larusba is. Ki jön? Kezeket fel.
Forrás: pici and the city

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése