Adventi naptár

Már több fórumon írtam, hogy Sz-val van egy egész cuki hagyományunk :) Minden évben készítek neki adventi naptárat.

2012-ben ilyesmi volt, tele minden földi jóval, matchbox-al, csokival, legómikulással meg még ilyen apróságokkal :)
Forrás: kreativvagyok.hu
2013-ban az Urban:EVE blogról inspirálódtam s már a Pinterest akkor is nagy kedvencem volt - onnan jött a Holiday Clue ötlete, az Urban:Eve-ről, pedig, hogy mit írjak rájuk. Volt benne társasjáték (:D), közös főzés, habfürdőzés, karácsonyi vásáros séta, közös filmezés, ilyesmik
Forrás: letlassothemoon.com
2014-ben találtam az OBIban egy cuki csipeszes adventi naptárt, így hamar világossá vált, hogy az új stresszes melóhelyen kell 1-2 vidám perc Sz-nak. A kicsi borítékokban egy-egy közös fotó lapult, valami kis cuki idézettel.

Forrás: saját
2015-ben aztán megérkezett Beni, így azt sem tudtam, hogy képes leszek e valamit én magam készíteni vagy veszek valamit. Akkoriban lett az instagram nagyon nagy barátom, s akkor leltem rá Mr.Printables-re (sőt most látom, hogy Ghost town is van :D). Innen egyértelmű volt, hogy meg fogom csinálni neki s édességgel tömtem tele.

Forrás: saját
 2016: az első nagy változás, hogy idén már nem kézzel készített adventi naptárt kap Sz. s hogy most már kap Beni is. A gyerkőcét H&M-ről rendeltem Sz-ét pedig a Matalanról. Apa már szokásos csoki/édességadagot kapja, illetve egy cuki hógömbös karácsonyfadíszt a nevével.
Forrás: saját

Nagyon izgulok, hogy Beni mit fog szólni s arra is kíváncsi leszek, hogyan fogjuk megoldani, hogy ne akarja egyből mind a 24 játékot kivenni a zsebecskékből :D Amúgy egy darab csokimikuláson kívül semmilyen édesség nincs neki benne. 1-2 hete volt a LIDL-ben nagy fajáték börze s akkor beszereztem a naptárhoz rengeteg mindent, még egy babaházba való nappali szettet is (babaszobát akartam, de mire mentem délután már nem volt :D később jó lesz dekornak a polcaira, ha átfestem). A járműveken túl helyett kapott még egy plüss rénszarvas (mint az a képen is látszik), egy SuperMarios Matchbox illetve egy rumbatök, plusz egy kutya meg két valami zacskós játék - hihetetlen amúgy, hogy mennyire nem lehet kapni "apróságokat" amivel egy ilyet fel lehetne tölteni.

Egyelőre úgy tervezem, hogy minden egyes nap, mikor az apja hazaér munkából akkor előveszem a rejtekhelyéről s közösen "kibontjuk" az adott napot. Remélem megkönnyíti nekem (:D) a várakozást, mert nyilván ő még nem fog fel most sem sokat a Karácsonyból, de azért már jóval többet mint tavaly :)

Ti készítetek a gyerkőcnek adventi naptárt? Ha igen, mivel tömitek meg a zsebeket? :)

Forrás: saját

2 megjegyzés:

Unknown írta...

De cukik. :) verw

Unknown írta...

De cukik. :) verw

Megjegyzés küldése