MiniMall Indian Summer Event és Pici Piac

Azt szerintem említettem már korábban is, hogy ugyanarra a hétvégére esett a két "vásár". Bár az egyik egy lényegesen szűkebb kört céloz meg s inkább baráti a hangulata, míg a másik rendezvény szó szerint tömegeket mozgat meg s egyes standoknál képtelenség elférni (főleg ha babakocsival vagy s nem hordozóval kötöd magadra a gyereket).

Szombati MiniMall több szempontból is klasszra sikerült. Végre sikerült találkozni egy "instamamival" akivel bár egy városban lakunk, eddig mégsem sikerült :) Pedig azért nem olyan nagy város ez. S mivel Beni babazsúrra volt hivatalos vasárnap, így az ajándékot is be tudtam szerezni szombaton, illetve megszemlélhettem az új Zaries kollekciót is. Végül vettem is Beninek egy biciklis overállt, bár nagy tanakodás előzte meg, hiszen eddig még nem igazán volt rajta ilyesmi :) Volt tombola is, ami irtó jópofa ötlet, de ami a legmeglepőbb, hogy nyertem is rajta egy panarom ajándékcsomagot :D

Forrás: saját
Vasárnap kicsit rohanósabb volt a Pici Piac, de pár dolgot azért így is szereztem be. Többek közt egy nagyon cuki Manka meséskönyvet illetve egy új illusztrációval díszített nyakláncot. Ránéztem s az új ház jutott róla eszembe <3 Plusz Beni kapott egy cuki halszálkás Pici and the city nadrágot. Elég nagy rohanásban voltunk, de egy biztos: ahhoz képest mikor először voltunk kicsit vesztett a varázsából.

Plusz utólag jöttem rá, hogy pár dolgot meg sem néztem amit akartam pl. Eska Művek :) De a babyberry standja előtt is annyian voltak, hogy lemaradtam a Lagom feliratokról... :(

1 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

A MiniMall-ra gondoltam én is, hogy elmegyünk, mert szombaton is pesten kolbászoltunk (vasútmodell börzén meg ikeában) de nem akartam már túltolni a dolgot, gondoltam elég lesz a piac... egyébként, így első piacos élménynek nem volt rossz, de egy kicsit jobbra számítottam, nagyon sok helyre én se fértem oda, és nem volt kedvem 10 perceket várni standonként. Pedig mennyi mindent megnéztem volna... :/

A binyiglis overáll meg szuper!

Megjegyzés küldése