#anyaido #apaido

 Szóval Sz. meglepi jegyeket kapott a szülinapjára, mert bár én már voltam 5 éve Bécsben RHCP koncerten, ő még sosem, s ő is szereti őket eléggé. Egész klassz kis csapat verbuválódott össze a koncertre, mindenki állójeggyel, ha már másért nem, ezért is garantált volt a jó buli.

Forrás: saját
Persze a srácok is elégg odatették magukat, egy szavam nem lehet. Sikerült az állójegyesek 5. soráig furakodni magunkat, így viszonylag közel is voltunk, a hangzás embertelen jó volt, annak ellenére, hogy másnap sok helyen olvastam olyan negatív kommenteket, hogy nem hallották jól őket vagy vmelyik hangszer túlvezérelt volt. Mi ebből semmit nem éreztünk.
Forrás: saját

A setlist pedig....Áááááá...Végre hallottam a legkedvencesebb számomat tőlük: Scar Tissue.  Eddig mindig rámjárt a rúd nagykoncerteknél. Bármit szerettem volna élőben hallani sosem volt. Aztán 2014-ben a Metallica koncerten tört meg ez először :) S olyan rég voltunk már külön programon gyerek nélkül...Kellenek ezek azért :)

Forrás: RedHotChiliPeppers

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése