Pici lakásból óriás házba III.

Na és akkor most megosztanám veletek a nappalival kapcsolatos dilemmáimat.

Forrás: saját -PAINT szerkesztés :D
 Jelenleg így néz ki a nappalink üresen. Kicsit asszimetrikus, mert a baloldali ajtó az ami az előszobából nyílik. Vele szemben pedig a teraszajtó, amin ki lehet menni az erkélyre. Én azt a "folyosót" mindenképp szeretném megtartani, hogy ne kelljen bútorokat kerülgetni, ha ki akarok menni a kertbe. Mivel az első amit megálmodtam a gyerek játszósarka volt, amit mindenképp szerettem volna a lépcső aljába tenni, az A verzió ehhez alakult.

Viszont ma apósom rávilágított arra, hogy több szempontból sem jó az elgondolásom. Egyrészt a TV-t nem feltétlenül jó ha arra a falra rakom, mert az ablakok miatt mindig rossz lesz a tükröződés. Másrészt ha abba a felére kerül a médiarész, sokkal kisebb kanapé férne el, ahogy számolgattam egy 150x170-es. Az pedig egy közel 30m2-es nappaliba szerintem kicsi. Főleg, hogy van egy 2x3 méteres szőnyegünk :D
Forrás: saját
 Így valószínűleg a B verzió fog megvalósulni, de lehet még ezen is variálok majd kicsit beáldozva a játszósarokból egy minimálisat. Mindenesetre jövő hétvégén megyünk kanapékat próbálni, addigra pedig mindenképpen el kell döntenünk hogyan akarjuk s lemérni, mik lehetnek a korlátok.
Forrás: saját

This entry was posted in

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez igy is klassz. V

Évi írta...

Nagyon várom már hogy költözzünk :) Majd aztán jöhettek sokat bandázni :)

Megjegyzés küldése