"Ugye az anyák nem mennek betegszabadságra?!"

Az van, hogyha a gyermekemnek nem lennének olyan drágaságos nagyszülei, mint amilyenek vannak, akkor nem tudom, hogy az elmúlt pár napot hogy éltük volna túl. 8 nappal ezelőtt ugyebár Beni hivatalos volt egy babazsúrra, ami nekem azért jött kapóra mert legalább előtte el tudtam szaladni a Pici Piacra.

Igenám, csakhogy az ünnepelt beteg volt. Folyt az orra, semmi komoly. Kedden már Beninek is folyt az orra, de szerencsére se láza nem volt, se az orrát nem nagyon kellett porszívózni, mert tényleg annyira folyt neki, hogy nem volt értelme. Kicsit talán nyűgösebben teltek a napok, de hát érthető: a kis duracell nyuszi nem szeret beteg lenni. Pénteken már kezdett fájni a torkom, ekkor anyumék vigyáztak a gyerekre, mert mi egész nap a ház körül dolgoztunk. Akkor este még elmentem tesómmal moziba, megnézni a Bridget Jones babát vár című eposzt, ő már akkor tiszta nátha volt - pedig ő Benivel nem is találkozott.

Szóval nem tudom, hogy a kettejük két különböző bacija, vagy csak a Benié, de szombatra elfajult egy szuperklassz kis arcüreggyulladássá a szimpla torokfájásom. Sz. kivitte aznap Benit anyósomékhoz, ő pedig maradt ápolni engem. S ez így ment az elmúlt pár napban. A gyerek már sokkal jobban van, nem is akartuk visszafertőzni, így alig találkoztunk. Én napok óta a nappaliban alszom, mert csak felpolcolt fejjel tudok egyáltalán elaludni. Ennyire levertnek, gyengének mióta megszületett Beni nem éreztem még magam. Ijesztő volt, hogy képtelen vagyok a saját gyerekemet ellátni, annyira ledöntött ez a hülye vírus a lábamról.

Úgyhogy innen is pacsi és puszi a nagyszülőknek, hogy ilyen nagy segítséget tudtak ezekben a szörnyű napokban nyújtani. Most már talán a nehezén túl vagyunk, bár még mindig elég gyenge vagyok, de mióta felfedeztem a Panadolt (ugyanis nem szedhetek akármilyen gyógyszert) ugrásszerűen elkezdett javulni az állapotom. Sajnos apa az, aki kezd egyre jobban lebetegedni, szóval tényleg végigmegy az egész családon :(

Ti hogy bírjátok, ha beteg a gyerek, s ráadásul még ti is?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése