Kencefice

Mióta Mommy Mia box jár hozzánk negyed évente úgy tértem át én is a természetes babaápolási szerekre. Mikor Beni megszületett, míg a kórházban voltunk a nagyszülők kiváltották a gyerekorvos által felírt babacsomagot.  Amiben ugye benne van a fürdető és a gyógyszertári popsikrém is - többek között. Ahogy hazakerültünk úgy olvasgattam egyre többet babaápolás témakörben s úgy jöttem rá egyre inkább, hogy jó lenne ezeket lecserélni valami egészségesebbre. Ugyanis ha a kremmania.hu oldalon megnézzük ennek a naturlandos fürdetőnek az összetevőit...Kőolajból nyert vazelin, ásványi olaj, melyet a petróleumból nyernek ki. Csupa jól csengő dolog, igaz?
Forrás: bolthely.hu
 Így elsőre ez volt, amit mindenképp lecserélni kívántam. S hiába vettem meg a babydream Extra Sensitive fürdetőjét, Sz. hajthatatlan volt. Ha már felbontottuk, ő bizony rákeni a gyerekre, ki nem dobjuk...szerencsére a többi rettenetet hamar el tudtam dugni, vagy elajándékozni. Gyorsan váltottunk is a BabyDreamExtraSensitive fürdetőjére, amiben még illatanyagok sincsenek, hiszen eleve annyira jó illata van egy kisbabának, miért kellene azt bármilyen mesterséges illattal elnyomni. Ez annyira bevált, hogy több tubus is elfogyott már, mikor megérkezett a VIM mamik extra ajándéka egy NaoBay fürdető. Most ezt használjuk s ezzel is nagyon meg vagyok elégedve. Talán annyi előnye van a BabyDreammel szemben, hogy az adagolófej miatt nem fogunk többet kenni a gyerekre a szükségesnél.

Az első popsikrém, amit  használni kezdtem a Sudocrem volt, majd egy tégely Neogranormon is elfogyott, mikor megkaptuk az első Organiclinices termékmintát, ami aztán a pelenkázótáska szerves tartozéka lett. Ennek kb azonnal beleszerettem az illatába s tudtam, hogy ez lesz a következő krém, amit kipróbálunk. Szerencsém van, mert Beni bőre egyáltalán nem problémás, sosem volt még pelekakiütése. Maximum erősebb fogzáskor pirosabb picit. Rengeteg előnye van a krémnek az illatán túl is például hogy egészen kis mennyiség elegendő arra hogy bekenjük vele a gyereket. Viszont egy nagy hátránya is van: nem bírja a meleget. Annyira felolvad a krém, hogy szinte cseppfolyóssá válik, sőt nekem már a tubus alját le kellett ragasztanom, mert a tégely elkezdett ereszteni. Amint elfogy, jön a következő tesztelés: BabyZoo. Kíváncsi leszek, remélem be fog válni, mert kifejezetten szeretem, hogy magyar termékről beszélünk s elsőre az illata is nagyon kellemes.



Törlőkendőből is kipróbáltam rengeteget míg letettem a voksom a Hipp törlőkendője mellett. (Ebben mondjuk az alábbi törlőkendő teszt is segített, plusz az hogy megnéztem krémmánián az összetevőket). Eleinte volt a Pampers, hiszen ha bevált a pelenkája, miért ne válna be a törlőkendője is. Aztán kaptunk ajándékba egy Libero sensitive-et. Nagyon jók a sensitive popsitörlők, kevesebb bennük a káros anyag - ez mind szép és jó, de aki próbált már sensitive törlőkendővel kakit takarítani a gyerekről...Én többek között emiatt is szeretem a Hipp-et. A mandulakivonat miatt kellemes az illata, ami gyorsan tudja fedni a nem kívánatos szagokat.

Forrás: febesz.eu
Sampont külön nem igazán használunk, tiszta vízzel mosom neki a fejét általában, vagy ha valami durva dolgot ken a hajába, akkor a fürdetőjével mosom a fejét is. Míg kisebb volt elő-előjött neki egy kis koszmó a kutacs környékén, arra ami nálunk nagyon bevált az a Babénak a koszmó elleni samponja. Mondjuk nem mondom, hogy nem volt ijesztő sikálni akkor a fejét, de szerencsére elmúlt neki egészen hamar. 1-2-szer még próbálkozott visszajönni, mindig ugyanott, de ahogy megmostam neki a haját, már el is tűnt :)

Nektek mik a kedvenc babaápolási termékeitek?

2 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Nekünk a Babyzoo fürdető nagy kedvenc, de a popsikrémjük nem igazán vált be, mert ha pl. Dani kicsit kipirosodik akkor azzal nem bírkózik meg, csak a Sudocrem segít. A Babénak pedig tőlünk is jár a pacsi. 😁

Évi írta...

Nálunk annyi szerencse van, mint írtam is, hogy Beninek nagyon jó kis bőre van, semmi pirosodás, semmi allergia :)

Megjegyzés küldése