MiniPolis

Forrás: saját
Hát én egy kis csodabirodalomban jártam ma. De tényleg. A Millenáristól pár lépésre a Lövőház utcában ugyanis van egy kis kuckó, mely felöleli egy csomó magyar s külföldi dizájner munkásságát. Lehetne mondani, hogy gyerekszoba lakberendezéssel foglalkozik, de nem volna igaz, hiszen Beni Toms-át is ott vetettem még anno tesómmal. Illetve olyan magyar márkák, mint a Manuela, a Pici and the City, Anzix vagy épp a Little Factory termékei ugyanúgy megtalálhatóak, mint mondjuk a Marbushka társasok vagy Manka ékszerei.

Forrás: saját
Kinéztem Beninek egy Janod falmatricát, amire aztán lehet mágneseket pakolni, s csak azért hagytam ott mert még nem tudom, hogyan tudnám a házba beapplikálni :)

Forrás: saját
A beszélgetés során kiderült, hogy a benti dekorációt, falfestést még Judit csinálta évekkel ezelőtt egy barátnőjével, amiből csak pár dolog látszik, hogyha szemfülesek vagyunk. Juditon is érződik egyébként hogy nagyon kedveli a kézműves, egyedi, limitált darabszámban készülő dolgokat. S ért is hozzá.
Forrás: saját

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése