Rossz Anyák #anyaido

Forrás: Wikipedia
Tartalom: "Kell egy kis áramszünet időnként mindenkinek..."
Anyának lenni nem könnyű feladat. Amynek (Mila Kunis) látszólag tökéletes az élete, csodás otthonában éldegél a férjével, két eminens gyerekével, gyönyörűen néz ki, és a munkahelyén is folyamatosan helyt áll. De egy nap eljön az a pillanat, amikor besokall a napi rutintól, a ráháruló feladatoktól és a szülői munkaközösségben tevékenykedő, túlbuzgó anyáktól.
Két hasonlóan túlstresszelt anyatársával (Kristen Bell, Kathryn Hahn) úgy döntenek, kimenőt adnak maguknak, és vad tivornyázásba kezdenek. Csak egy dolog számít: hogy jól érezzék magukat. Visszatér a régi koleszos csajbulik ideje nagy ivászatokkal, kalóriadús kajálásokkal, hajnalig tartó dumálásokkal. Az iskola makulátlan szülői (Christina Applegate, Jada Pinkett Smith) azonban görbe szemmel nézik a lázadást, és keresztes hadjáratot hirdetnek "felelőtlen" társaik ellen - ám a szabadelvű anyatriót nem kell félteni.


Vélemény: Több forrásból is azt hallottam, hogy muszáj, kötelező minden anyának, és amúgyis úgy állították be, mintha az év filmje lenne. Talán a túl nagy várakozás miatt, de nekem nem lett az év filmje. ennél még a Dirty Grandpa is viccesebb, minden alpárisága ellenére - vagy inkább amiatt. Nyilván az egész film a sztereotípiákról szól, ironizál, de mint tudjuk minden viccnek a fele igaz. Nem mondom, hogy rossz film, inkább azt, hogy többet vártam. Van két eszméletlen jó jelent a filmben (a szupermarketes és a házibulis), meg én nagyon szeretem Mila Kunist, a stílusát, a szépségét, de ez a film szerintem még a költői túlzásnál is jobban el lett túlozva :)
This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése