Mommy Mia Box - Pici Piac különkiadás

Huh, kezdem végre utolérni magam blogolás tekintetében s csomó új témaötletem van, remélem nem fogok megint hetekre leállni. Vagyis most sikerült azokat a félbehagyott posztokat befejeznem, amiket az elmúlt időszakban elkezdtem :)

Beni most állt át a napi 1 alvásra, s ez nem feltétlenül könnyítette meg az életünket :) Előszeretettel totyog már a lakásban s azon kívül is, így ha aludt is napközben olyan kis rövideket, hogy éppen elmosogatni volt időm :)

Viszont, ami a lényeg: Kedden megérkezett a várvavárt Mommy Mia boxom. Ha a csajok nem olyan jófejek, hogy a VIM mamiknak  biztosítanak előrendelést, én kb a nyaralás miatt tuti lemaradok róla. Pedig nagyon vártam, egyrészt a Pici Piac téma miatt, másrészt, mert ezzel a dobozzal a csajok a KORE-t támogatják s mint koraszülött gyerek anyukája, ez a téma különösen közel áll a szívemhez.

Forrás: saját
Na de lássuk mi lapul a dobozban, ami előrebocsátom, hogy szerintem kifejezetten babás lett, így nagy részét szerintem el fogom tenni későbbre:

Ludoshka csillagszemű hal: én először mondjuk egy csörgő rakétának néztem, de Beni előszeretettel játszik vele kip-kop kikopogot :D Viszont én egyelőre nem találtam el hogy csipog, pedig nyomkodtam már mindenét, majd lehet megkérem Sz-t orvosolja a dolgot, ha már ilyen béna vagyok :D

KarlaLina designer noteszek: hát ez nekem nagyon betalált, imádom a szépen kivitelezett füzeteket, noteszeket. Van egy csomó Moleskine-em is, amiket még nem is használtam el, mert olyan szépek, hogy sajnálom teleírni a "hülyeségeimmel". Bár nem gondolom, hogy arra fogom használni, amire kitalálták (Hálanapló, amibe idézeteke írhatsz s Üzenőfüzet, melybe üzenhetsz a gyereknek :))

Monello Peluspárna: Benivel már nem használunk textilpelus, s sajna a rongyikat sem igazán kedveli - bár van neki vagy 8-10, mivel mindenkitől kapott :D Úgyhogy ez szerintem megy későbbre, viszont az igaz, hogy nagyon-nagyon jó puha :)

Cseppke nyálfogó: Már aznap abban vagánykodott a játszótéren a gyerek s olyan jól áll neki az a kék szín. Ez kifejezetten hasznos még a fogzó gyermekemnek plusz lassan jön az ősz, úgyhogy sálként is funkcionál majd :)

Babyberry csillagos falmatrica: Nekem ez volt az a termék, amivel nagyon nem tudtam mit kezdeni. Még akkor sem, hogyha nemsokára költözünk. A kék valahogy nem az én világom. Plusz okulva a mostani gyerekszoba designból, az új szobájába már semmiképp nem tervezek falmatricát. Úgyhogy ez valószínűleg továbbajándékozásra kerül...vagy teleragasztom vele a babanaplót :D

NaturaLisa popsikrém: Fogytán a pelenkázótáskában lévő popsikrémünk, úgyhogy jókor jött az utánpótlás, plusz mindig szívesen próbálok ki új kencéket a gyereknek (kencékről majd külön poszt lesz :))

NaturaMia ImmunManó olaj: Nem vagyok sajnos az aromaterápia híve, de lehet kipróbáljuk :)

Kuponok: Me&MyMummy, Pure Love Moccs (ajándék házhozszállítással, ami külön szimpi), PocketTrailer (lassan kezdődik nálunk is a kismotor korszak, így ezt tuti beváltom) és Pici and the City.

Összességében azt kell mondjam nem ez lesz a kedvenc dobozom, plusz 1-2 tervezőtől el tudtam volna mást is kézpelni (Mondjuk egy Ludoshka EÜ könyv borítónak jobban örültem volna :) vagy babyberrys pöttyös mentás falmatricának, azt még valószínűleg fel is használtam volna). Plusz pont, hogy ráálltak a lányok a kis füzetben való termékbemutatásra, így a kuponok s egyéb szórólapok rendezett formában jelennek már meg.

Viszont azt a mai napig nem tudom felfogni, hogy nem bírnak várni az emberek azzal, hogy kiposztolják a doboz tartalmát. Köztük olyan bloggerek is, akiknek több ezres követőik vannak. S elveszik másoktól a meglepetés erejét, mert a neten tuti, hogy belefut az ember, főleg, hogyha valami oknál fogva nem tudja az ember aznap átvenni a dobozt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése