Az első csalódás: Mi Loves

Van egy angol brand - ha lehet őket egyáltalán így nevezni - a Mi loves. Nézegetem a ruháikat egy ideje, nagyon jópofa grafikákkal dolgoznak, s az egyik külföldi instamami (@yasdnil25) modell kisfiával reklámoznak sok mindent, így egészen hitelesnek is tűnt.

Elindult a nyári leárazás, rendeltem tőlük jövő nyárra egy cuki pólót, illetve egy csíkos rövid nadrágot.

Forrás: Mi loves

Forrás: Mi loves
Nos, hát ma megkaptam a kis arcul csapásomat. Reggel hozta a futár a cuccot, pont mostam Beninek egy adagot, így hozzáraktam ezeket is. Gyakorlatilag egy kínai koppintás az egész, a póló utólag derült ki számomra, hogy egy 2014-es Little Marc Jacobs póló replikája (s azt is el tudom képzelni, hogy ezzel nincsenek is tisztában). S a minőségével sem vagyok kibékülve. A nadrág konkrétan egy mosás után kifakult, a pólónál pedig már rég nincs meg az eredeti varrás helye, "picit" arrébb csúszott.

Forrás: Little Marc Jacobs
 Ami a legdühítőbb, hogy valószínűleg ezeket az ebayen is megkapom free shippinggel, fele ennyiért...Na mindegy hát remek tanulópénz volt...Nem kell mindig feltétlenül a kézművességben, a "shop small"-életérzésben hinni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése