Mogli - finomság a legkisebbeknek

A MOGLI-ról:

A MOGLI márka égisze alatt olyan bio gyermekélelmiszereket hívtak életre, amelyek válogatott, egyenként is nagyon magas minőségű bio alapanyagokból készülnek, nem tartalmaznak mesterséges ízesítőt, színezéket és semmilyen adalékanyagot, valamit finomított cukrot. A MOGLI célkitűzése, hogy a természetes ízeket szerettesse meg a legkisebbekkel. A bio gyermekélemiszereket maga a MOGLI tervezi, fejleszti és gyártja, szigorúan gyermekek, szüleik és szakértők bevonásával: a MOGLI-gyermekzsűri jóváhagyása nélkül nem születhetnek új MOGLI termékek. A MOGLI egészséges, ugyanakkor finom élelmiszerekkel a helyes táplálkozásra, a természetközeliségre és a világ játékos felfedezésére szeretné ösztönözni a gyermekeket. A termékek gyártója a Damia GmbH, 2012-ben alapították Németországban. Ma már világszerte 20 országban kaphatók a MOGLI bio gyermekélelmiszerek, Magyarországon 2016 májusa óta van jelen a cég.


Bár én nem kaptam tőlük semmilyen szeretetcsomagot, hogy reklámozzam őket a blogon, mégis megteszem. Kb másfél hónapja jöttek szembe a Tesco polcain, s egyből rágyógyultam a helyes kis Dzsungel Könyve figurák miatt. Plusz úgy gondoltam hogy a balatoni kiruccanáshoz nagy segítség lehet 1-2 termékük, úgyhogy kétféle smoothie, a ropi illetve két féle "müzliszelet" landol a kis kosárkámban. Hetekig csak kerülgettem, pakolgattam a gyerek dolgai közt, aztán elmentünk nyaralni s jöhetett a beavatás - mindenkinek.


Forrás: NoSalty
Elsőként a müzliszelet került bevetésre, mint tízórai helyettesítő a közel 3 órás úton. Kicsit tisztább maradt így a gyerek, mintha nekiálltam volna a kocsiban barackot pucolni neki. Számomra kifejezetten praktikus volt, hogy nem egy nagy szelet az egész, hanem félbe van vágva, így Beni is könnyebben meg tudta fogni. Mint minden müzliszelet ez is elég tömör, nem is tudta megenni az egészet, de Sz. volt olyan cuki, hogy besegített a kisfiának :)

A második próba a ropi volt, mikor elmentünk a Karolina Étterembe. Beült az etetőszékbe s olyan csodásan elropogtatta, míg mi vacsoráztunk hogy öröm volt nézni (na jó, azért kapott a miénkből is, de már jobban szeret egyedül enni, így jobban bevált a ropi).

Utolsóként a "moothie"-k jöhettek, amit a napokban bontottam fel, amikor úgy döntött az én drága kisfiam, hogy nem hajlandó darabosat enni. Bár így pár nap elteltével arra kell rájönnöm, hogy inkább az etetőszék ellen sztrájkol, s inkább nem eszik, csak ne kelljen benne lennie.

Összességében nagyon jól vizsgáztak a termékek s megvizsgálva az összetevőit is megnyugodhat minden ökoanyu, nem tesz semmi kárt a gyerekében, ha 1-1 alkalommal kapnak ilyet. Egy szívfájdalmam van az pedig az ára. De ez valahogy mindig így van. Ami jó, az drága :(

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése