Pici lakásból óriás házba II.

Az a helyzet, hogy bár sokan mondták, hogy ki fogok akadni meg majd fél évvel a beköltözés után fogom elkezdeni élvezni nem igazán hittem el. Imádok tervezgetni, pörögni, csinálni ha valami új dologról van szó. Egy valami van, amivel nem számoltam...Hogy a mesteremberek sosem szegények ígéreni.
Forrás: saját - ez lesz Beni szobája, abban kis beugrórészben lesz az ágya
Az eleje annyira gördülékenyen ment, megkaptuk a kulcsokat, kb első nap le is fóliáztunk egy szobát, apával lekaptuk a tapétát, utána jöttek a villamos szakik megnézték az egész rendszert, raktak be Φ-relét, 2 nap alatt végeztek is. Folytattuk a fóliázást, szegőleszedést, ott maradt bútorok letakarását, középre húzását. Minden úgy tűnt sínen van haladunk. Jött ács megnézni a tetőszerkezetet, mert amikor volt egy nagyobb eső, azért lehetett látni, hogy a kémény mellett valahol folyik be a víz. Volt a festő felmérni a terepet, mondta, hogy ne szedjük tovább a tapétát, mert neki úgyis foglalkozni kell azzal a helységgel, újrakaparni stb.

Forrás: saját - a hálószobánk egy kis része
Majd elkezdődött a radiátorcsere. 1 nap alatt gyakorlatilag leszedtek mindent. Azóta úgy áll a ház s majd jönnek. Én meg tiszta ideg vagyok, mert a festő kezdene jövő pénteken. S tudom, hogy a munka nagy része majd még csak most lesz, főleg a takarítás/költözés ki- és bepakolás, de borzasztóan frusztrál, hogy most áll minden. Néha átmegyünk kitenni a kukát, kidobni 1-2 szemetet s ennyi.

1 szempontból viszont mindenképpen jó ez a kis szünet: sokkal többet tudok a gyerekkel lenni, aki már azt az 1 hetet is nem tudta hova tenni, amikor egész sokat vigyáztak a mamák rá.


This entry was posted in

1 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

No igen, a megbízható szakember kincset ér. Sajnos nagyon ritkák a jó munkát korrekt időben végző szakik. :(

Tavaly nyáron én is sz*rakodtam egy ezermesterrel, aki korábban dolgozott anyumnál is, szóval valamennyire személyesen is megismertem, de a sok ígérgetés után meguntam várni, és hívtam vadidegent, ajánlás után. Aztán mikor előkerült az ezermesterem, mondtam neki, hogy erről lecsúsztál koma, ő meg csak pislogott. :D Talán nektek is kicsit az asztalra kéne csapni, hogy kapják össze magukat, irgumburgum.

Pont ma gondolkodtam, hogy milyen nyugtató a gondolat, hogy jó festőnk, burkolónk van, mosógép szerelőnk van, gázosunk van, már csak egy villanyszerelő kéne, hogy nagyjából teljes legyen a repertoár ha gáz van. :D

Megjegyzés küldése