Hurrá, Nyaralunk!

Szóval június végén elutazunk 4 napra Zánkára, így idén is próbálok valami egész klassz programokat kitalálni, hogy a csimóta is kellően lefáradjon s nekünk is kikapcsolódás legyen. A szállás megint elég jól sikerült, s azon röhögtem, hogy miután lefoglaltam másnap jött ki az idei Balatoni Gasztrotérkép, amin konkrétan a szállásunk is szerepel. Zárójelben annyit azért megjegyeznék, hogy hiába ír nekik az ember Instán, hogy ugyan mégis regéljenek már hol lehet ezt a csodát beszerezni, kb  0 válaszadás. Köszi, tényleg. Jófejek vagytok. Míg tavaly minden MOL kúton ott volt a Nagyon Balaton magazinban, idén kb úgy néztek rám a kúton, mint akinek valami baja van. :D

Átnéztem a tavalyi "pakolási listát" s azt hiszem idénre csinálok majd újat is :) Letölthető lesz majd az is :) De azért mások már az igényei egy félig szobatiszta gyereknek :) (Na de erről is írok majd, ha már teljesen túlvagyunk rajta - mármint a szobatisztasáról). Nagyon nagy reményeket fűzök amúgy ehhez a 4 naphoz, szerintem most először fogja igazán élvezni a Balatont s remélem a kirándulásokat is legalább annyira szereti majd, mint mi az apjával.

Forrás: Google Maps
Szóval Én úgy tervezem, hogy alvás idejének nagy részét utazással fogjuk tölteni, aztán a szálláshely elfoglalása után megnézzük a Hegyestű-Emberi Komédia-Szentékkállai Kőtenger háromszöget és szeretném beiktatni majd a Kővirág Éttermet vacsihoz.

2 teljes napot töltünk majd ott, így az egyik napot kirándulósra, a másikat pancsolósra tervezem. Jelenleg elég esősnek mutatja az időjárást, de ez is rengeteget fog még addig alakulni. A térképen amúgy láthatjátok a kirándulós nap fontosabb állomásait. Tapolcára nagyon szeretnék eljutni csónakázni, rengeteg embertől hallottam már hogy mennyire csodás, babagyerek meg szereti a várakat s tulajdonképp Szigliget nincs is annyira messze :) Nagyon kíváncsi leszek mi fog belőle összejönni, mégis azt gondolom tervezni azért jó :) Használhatjátok hozzá a We <3 Balaton utikönyvét is.


Természetesen update-eltem a pakolási listát is, reméljük nem fogunk semmit itthon hagyni, de azért nagy könnyebbség, hogy se kiságyat, se babakocsit nem kell vinnünk. Talán először mióta Beni velünk van, el fogunk normálisan férni az autóban :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése