Pici Piac, Kiskert Piac

Bár eredetileg úgy volt, hogy találkozom több instamamival is tegnap, az élet sajnos közbeszólt. Tipikus #momlife :)

Vettem pár dolgot Pici Piacon, bár szinte mint mindig most is Beninek vettem ruhákat. Az első képen egy Lagom lufi és egy mARTás kép, ami majd a következő gyerekszobát fogja díszíteni.
Forrás:saját
 A második képen két Linini nadrág, egy Pici and the city tacskós pantalló és egy tavaszi sapka/körsál szett Judyarttól.  Bár Judittal több mint 200 km választ el minket egymástól azért legalább a Pici Piacokon össze tudunk futni. S bár általában rohanós, azért mégiscsak klassz legalább élőben is pár szót váltani nem csak Messengeren :)
Forrás: saját

Forrás: saját
Beni gyerek ma már az új cuccaiban pózolt :) Judit olyan klassz kihívás elé állított, hogy azóta is kattog rajta a kreatív agyam :)

Forrás: saját




A menta színű lufi mellé kaptam ajándékba menta színű falmatricát, ami szintén jól fog majd jönni az új szobába. Fogyóban a gyermek tusfürdője így épp kapóra jött, hogy a babyzoo is kiállító volt tegnap. Illetve vettem Beninek egy könyvek a kelekótya kaméleont, ami remélem végleg visszavezeti az esti mesék világába :) S mivel rengeteg Duplot kapott nem olyan rég, kellett már egy zsák neki, mert a sima dobozában nem fért el ennyi :)

Miután végeztem a Pici Piacon átbumliztam a belvárosba a Kiskert Piacra, ahol leginkább Andival szerettem volna találkozni, s beszerezni pár új irkafülit :) Anditól kaptam egy irtó cuki #getshitdone bögrét, ami mostanában lássuk be rám is fér. Szabinak pedig a legfőbb vágya, hogy szülinapjára, hogy valami jó erős csípős szószt kapjon :)
Forrás: saját
Illetve jött velem haza még pár apróság amit a fenti képen is láthattok :) Nagyon hangulatos volt az Ankert egyébként, szóval ha Pesten élnénk tuti minden ilyen kézműves piacon ott lennénk :) Csodás pozsgásokat is láttam, de sajnos nem tudtam volna biztonságosan hazaszállítani.

Rengeteg témaötletem van egyébként, szóval igyekszem visszatérni az írás világába is :)

1 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Ilyenkor kicsit mindig sajnálom, és nem feltétlen a Pici Piac miatt, hogy Debrecenben nincs ilyesmi. :/ Klassz cuccok. :)

Megjegyzés küldése