Femini Box - Picinke kiadás

Bár már egyszer megfogadtam, hogy nem rendelek többet ilyen meglepi dobozokat, az utolsó pillanatban mégiscsak rányomtam a rendelés gombra s nem bántam meg :) De lássuk csak miket is tartalmazott a legújabb babás Femini Box.
Forrás: saját

1, EKKA dekor - a nagyon helyes kis mosoly tábla a bal felső sarokban, amit majd át fogok festeni menta színűre s mehet is majd az új gyerekszobába fali dekorációnak. Hasonló anyagból készült annak idején Beni első szobájába a Benedek névtábla is :) Mint megtudtam volt még #család, harmónia és hála feliratok, de talán a mosoly passzol hozzám a legjobban :D

2, Lidasoul - parafa csatos hajbavaló. Ha most nem hullana a hajam a terhesség után mint a veszedelem s nem hordanám állandóan felkötve, még tudnám is hordani. Na de lehet Beni ebbe megy majd locsolkodni, vagy majd eltesszük későbbre :)

3, MomsDoHaveTime - egy heti tervező notesz. Kb ennek örültem a legjobban, mert már jóideje szemezek vele, s remélem, hogyha így megtervezem majd a blogposztokat, akkor tudom is majd tartani magam a "határidőkhöz" s nem elhanyagolni a blogot :D Mert hajlamos vagyok rá. Pedig jó hobbi s kikapcsolódás, de legalább ugyanannyi "macera" is van vele.

4, Lolo Handmade - egy szürke/fekete csősál. Beninek tökéletes lesz tavaszra, mert sajnos az eddig nyálkendőként használt sálakat kezdi kinőni (valahol mindig kilóg belőle a nyaka :D )

5, SomogyiTeklArt - macis,mosómedvés,rókás,nyuszis girland. Ő az egyetlen a dobozban akit eddig nem ismertem (pótoltam a hiányosságomat :D ) s olyan csodaszép grafikájú girland volt a dobozban, már tudom is hol lesz majd a helye :)

6, Szivárványmami horgolt dekor - egy irtó cuki horgolt ujjbáb macika. Őt "sajnos" nem tudom megmutatni, mert Beni mióta kivette a dobozból azzal alszik :) Jelen sorok írásakor is :D

7, Babymandarin - sünis rongyi. Ezt elraktam arra az esetre, ha Beninek lesz majd kistesója :)

Bónusz termékek: 
1, Babyberry: csillagos falmatrica. Ez tökéletes párja a Pici Piacon kapott menta színűnek, úgyhogy a másik gyerekszobát fogja majd díszíteni.

2, HelloBaby! Magazin - februári/márciusi szám. Míg terhes voltam se olvastam soha ilyesmi újságokat, így érdekes volt átlapozni, mit is tartalmaz egy ilyen. Volt benne pár érdekes cikk, de azért biztos, hogy nem leszek rendszeres olvasója, ha újra teherbe esem :) (Mondjuk nem is gondolom, hogy én lennék a célközönség).

Összességében nem bántam meg, hogy megrendeltem, nagyon kellemes csalódás volt, hogy a futár szerintem nekem hozta elsőként, állítólag új futár céggel dolgoznak Szilviék.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése