Pici Piac - pregnancy brain edition :D

Néha kell egy kis áramszünet, időnként mindenkinek...

S ez mennyire így van te jóóóó ég....S tudom, hogy Szabi nem szereti ezeket a "kötelező" köröket, míg én imádok ilyen helyekre járni, így ilyenkor inkább kerítek magam mellé egy barátnőt/mamitársat/tesót, aki szívesen jön velem.

Azt gondolom a kiállítók most is nagyon színesek/változatosak voltak. Gyerekruhától a szobadekoron át a mamikencéig minden volt mi szem-szájnak ingere. Na, de nézzük a szerzeményeket, mert annak nem voltam híján :) Eredetileg a WonderWall tapétái érdekeltek a legjobban, mert a fészekrakó ösztönöm már most dolgozik s fejben nagyon összeállt, hogy is fog majd a kismanó szobája kinézni.

Forrás: saját
Lássuk a zsákmányt:
Forrás: saját
 S végre vagy 5 év után vettem végre magamnak is némi magamra aggatni valót :) SoadyArt munkájával amúgyis hónapok óta szemezek, végre találkoztunk élőben is, s jól be is vásároltam nála :) Pandás fülci, szellemes, sünis, T1es (hát még jó) meg kamerás :D Iszonyat cuki mind, alig tudtam választani s végül az unikornis csak ott maradt :D

Beninek vettem hátit (PAKKA), ami kicsit strapabíróbb, mint a Mommy Miás zsákok, mert abból már sajna nekünk kettő megadta magát. Ennek meg imádom a színeit s Beni már abba pakolja a kis Duploit amit vinni akar magával, ha mamiékhoz magyünk :) Ultracuki benne :)

S hát nyári gatyók egyelőre csak a nagyfiúnak, mert míg a másik bébi neme ki nem derül, nem merek neki vásárolni semmit. A MiniMocca hosszú nacija, hát úúúúristen, Purple Punk limited edition és Pici and the city csíkoskája, mert bár a másik fekete-fehéret akartam, Pálmi lebeszélt róla, hogy csakis pamutot :)

Koszmó elleni sampon a HerbArtingtól illetve az első "ajándék" a kismanónak: Huncut Kártyák a Sweet Little Home-tól :) Nagyon jó volt Katával is végre élőben találkozni, kezdem már néha úgy érezni ezeket a Pici Piacokat, mintha valami klassz kis klubba mennék, úton útfélen ismerősökbe botlik az ember :)

Mivel a Central Passage-ban volt a Pici Piac, átruccantunk megnézni az H&M leárazást a Váci utcába, vettem is magamnak pár kismama felsőt, a múltkor kinézett kantáros gatyót, s hát Beni is kapott ezt-azt :) S bár évek óta álmom valami klassz ingruha, találtam is egy egész jót, úgy éreztem terhesen azért már mégsem :) Pedig instán nagyon biztattak a csajok, hogy megvegyem :D Ő a szerelem:
Forrás: saját

Rengeteg poszt ötlete kavarog a fejemben amúgy, csak lenne is időm meg kedvem valamikor leülni s megírni őket :) Tényleg nagyon más ez a terhesség :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése