Második szülinapi party

Mikor tavaly megvolt az első, fejben már akkor elkezdtem megtervezni a másodikat. tudtam, hogy addigra egy szép házban fogunk lakni, hogy lesz egy kis kertünk s milyen jó is lesz majd a családdal egy finom grillpartyt csinálni.

Fotó: saját
Aztán ahogy telt múlt az idő, ez annyiban is maradt. Június elején már a komplett család elkezdett kérdezgetni, hogy mit is vegyenek a nagyfiúnak, s bevallom nekem nagyon fárasztó már az, hogy Sz-nak is meg a gyereknek is mindig mindenki helyett én találjak ki ajándékot. Voltam egy vásárolólkörúton végül Pesten ahogy az ajándékok nagy részét beszereztem, illetve kitaláltam, hogy rendelek neki egy futóbiciklit, ugyanis a kismotoron mindig elakad a lába.

De a lelkesedés meg a készülődés roham csak nem akart jönni. Pedig az elsőn annyira lelkes volt, hogy még sütit is sütöttem (ÉÉÉÉN!!! :D) Illetve akkor írtam meg a "szüléstörténetem" is, hogy megmaradjon az utókornak s én is jobban tudjak rá emlékezni, mikor az egész már tényleg csak egy emlék lesz. Már nem annyira rossz emlék, mint 1 éve volt, közben úton van a kistesó is, így igyekszem minél kevesebbet erre gondolni, hogy ne befolyásolja negatív irányba a mostani terhességem. (Azt azért nem mondom, hogy nem fogok izgulni a 33. héten, de ne térjünk el teljesen a tárgytól).

Szóval megbeszéltük Ágival, akihez fotózkodni szoktunk járni, hogy a szülinap hetén Sz. amúgy szabadságon van, szóljon ha van ideje s elmegyünk kattintunk pár képet a 2 évesről. Végül (akárcsak tavaly) pont a szülinapján sikerült eljutnunk s az időjárás viszontagságai miatt ugyanúgy az Ózon Hotel parkja lett a "háttér". A képek mondjuk irtó cukik lettek amik kárpótolnak azért mindenért :)

S mivel az egész hét egy nagy rohanás volt, rendeltünk kanapét, voltunk horgászni, végül csütörtök környékén jött rám a "láz", hogy szombatra legalább a kertet fel kellene kicsit turbózni. Vettem a Tescoba leárazva irtó cuki Disney-s girlandokat, amiket a teraszra fel tudtunk rakni. Rendeltem neki nagy 2-es lufit, meg mellé kék kicsiket, plusz egy - utóbb kiderült - isteni finom sajttortát :)

Végül a nagy nap egészen jól sikerült, a húsok már két napja pácolódtak, időben nekiláttunk a tűzrakásnak is, így kb délben míg Beni aludt meg is tudtunk ebédelni. S talán a lufiknak örült a legjobban :) Azóta megérkezett a kis bicója is, mentünk vele pár tanulókört, de még nem igazán találja az egyensúlyt rajta, szerintem 1-2 hét s ráérez.

Kapott rengeteg duplot, Verdásat is, azóta mindenhova vinni kell őket :D Plusz pénzt, amiből az új ágyikóját fogom megrendelni majd. Ahogy néztem őt reggel a kiságyában, igencsak ideje mert már nagyon végig éri :D

Irigylem amúgy azokat az anyukákat akik rendes frankó tematikus partykat össze tudnak a gyereküknek hozni. :) Köztetek van ilyen esetleg?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése