Megint egy évvel öregebb lettem... (s bölcsebb is talán? :D na jó ne vicceljünk)

#birthdaygirl

Vannak emberek, akiket kifejezetten rosszul érint minden egyes évben a szülinapja. Én tulajdonképpen mindig szerettem, de mióta Sz-val együtt vagyunk valahogy mindig sokkal különlegesebb nap a szülinapom (mert azzá teszi :) ). Ennél jobban talán csak a Karácsonyt várom mint ünnepet :)

Az utóbbi hetekben amúgyis nagyon magam alatt voltam lelkileg így kifejezetten jót tett, hogy szerdára tudott szabadságot kivenni s mivel az idő eléggé felhős s bizonytalan volt, végül kettesben mentünk el ebédelni egyet Pestre.

Forrás: saját
Nagyon kellett már ez valahogy nekem. Az utóbbi időben annyira bezárva érzem magam. Moziba már nem esik jól menni, nem tudok kényelmesen végigülni egy filmet (s nem azért mert hangos neki vagy folyamatosan rugdosna, szimplán elfáradok a film végére), pedig az igazán jó mozik még csak most jönnek amiket meg akarnék nézni. Na mindegy, majd DVD-n :D Plusz városba sem tudom már esténként kimozdulni, hiszen ha van valami rendezvény, az általában tele van részegekkel, akik nem igazán fognak pont az én nagy pocakomra figyelni :D

Meg Sz-val is olyan jó volt már kettesben kikapcsolódni kicsit. Röhögtünk egy csomót meg sétáltunk a várban mint a régi szép időkben (értsd még mielőtt gyerekünk lett volna :D ) s elmentünk a Jamie's Italian-be ebédelni, mert mióta cikkeztek róla, hogy meg fog nyílni azóta szemezgetek vele. Ő pedig megígérte, hogy egyszer elvisz :) Ideálisabb alkalmat nem is találhattunk volna. 2 órán keresztül ebédeltünk :) Pedig csak betértünk az utcáról asztalunk sem volt foglalva :) Így volt a legjobb, legspontánabb :) A pincérlányunk annyira nagyon cuki volt :) Azért tartott a desszertet annyi ideig kihozni, mert ráíratta nekem a deszkára, hogy boldog szülinapot :) Folyamatosan kérdezgette jó volt e az étel, először járunk e náluk, valami különleges alkalom vagy csak jöttünk ebédelni s Sz. mondta neki, hogy szülinapom van :) Utána 3szor mondta el, hogy boldog szülinapot :) Nagyon kis kedves volt :)

Átgondoltam hogy valóban bölcsebb lettem e az elmúlt 1 évben...De áááá, hagyjuk azt :D Örök gyerek maradok :) S ez lehet Beni szempontjából egy nagyon is előnyös dolog :)

Nehéz időszak vár ránk, a következő hetek/hónapok nem lesz egyszerű, így kellett ez a feltöltődés :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése