Pici Piac Ősz és egy kis Szentendre

Ezt a kirándulást már hetek óta tervezgetem, de vagy nem volt jóidő vagy mindig volt valami más, valami fontosabb, ami közbejött. Az idő nekünk kedvezett, klassz kis indiánnyár volt vasárnap. S bár lehet, hogy lesz még jóidő, inkább nem reménykedem :)

Nem tudom eldönteni, hogy jártunk volna jobban. Hogyha először Szentendrére megyünk s utána Pici Piacra vagy így. Ugyanis gyermekem reggel 6kor úgy döntött, ő kipihente magát, így mi az apjával 7ig zombultunk mellette, míg ő úgy pörgött mint valami duracell nyuszi. Egy előnye volt talán, hogy időben meg tudtunk reggelizni, összepakolni s elindulni. Igen ám, csak Hatvannál eszembe jutott, hogy cipőt nem raktunk be a gyereknek, így fordulhattunk vissza, plusz háromnegyedórás kitérőt beiktatva...Juhuu...

Mikor megérkeztünk gyorsan elvittem picit Benit eldicsekedni vele :D Aztán az apjával inkább a közeli játszón múlatták az időt, míg én piacoztam. Két dologra jöttem rá: még mindig nem kedvelem a tömegnyomort, s legközelebb konkrét listával kell érkeznem, célirányosan, mert annyira meleg volt, hogy csak a felét jártam körbe a teremnek, de már hülyét kaptam :) Illetve valamiért nekem a Central Passage-os helyszín jobban tetszik, valahogy "otthonosabb" vagy nem is tudom mi a jó szó erre. A terasz részen lévő kiállítókat meg sem tudtam nézni, pedig Cucc-zsákokra fájt volna a fogam az új gyerekszobába is. Na majd legközelebb. Illetve Soadyartot sem találtam, pedig így is majdnem 3/4 órát bóklásztam benn s találkoztam pár ismerőssel :) (Pacsi Niki, kitartást már neked sincs sok hátra :)).

S lássuk a zsákmányokat:

Forrás: saját
Végre megint tudtunk Judittal találkozni s Beninek őszre egy picit melegebb sapi-sál kombót beszerezni, bár azt nem hagyta, hogy a fejére próbáljam (azt hiszem ezzel lesznek most ősszel gondok - mármint a sapkahordással :D ) illetve Huginak is mindenképpen akartam fejfedőket, elvégre téli gyerek lesz. Most leginkább amúgy Hugi járt jól, legtöbb dolgot neki vásároltam :) A kis Bimbás csörgős csattogós motyó is az övé lesz. Még Piac előtt kinéztem egy takarót neki, de azt ott a helyszínen nem találtam :( Illetve egy Symbyos nyuszis sapkát is, mert annyira cuki formája van :) Meg mintája :)
Forrás: saját
Következő állomás még mindig ruhabiznisznél maradva Purple Punk volt, új tengeri kollekcióval, itt a nagyrészét Beni kapta, bár egy sellős monokróm leggings azért Huginak is befigyelt :D Illetve vettem a pindurinak két Piciandthecity pólót, bár igazából reménykedtem, hogy lesz még 0-3 hósban villamosos, illetve mályva színű pantalló, de már nincsenek :( Legutóbb pedig amikor voltunk Pici Piacon még nem tudtuk a lurkó nemét, bármennyire is éreztem, hogy kislány lesz :)

Forrás: saját
Végül pedig aminek a legjobban örültem: Liliputi rugalmas kendő. Kicsit félek, hogy fogom tudni normálisan kötögetni majd a kisebbiket, de ezt már hetekkel ezelőtt úgy gondoltam, hogy kelleni fog, hiszen az első időkben biztosan nem fogok tudni "kétfelé" szakadni, míg Beni megszokja az új helyzetet :) Plusz két cuki lábbeli a kisasszonynak: egy TenderToes, illetve egy liliputi hordozóscipő.

Nos miután befejeztem a vásárlást reménykedtünk benne, hogy a gyerek bírja Szentendréig az utat s majd ott jóóóól bealszik. Hmmm szép álom volt :) Macskaköves utakon babakocsit tologatni nem egy leányálom, így félóra próbálkozás után azt mondta az apja, hogy inkább szedjük ki a gyereket s majd amikor már végleg elfárad akkor próbáljuk újra. De nem igazán akart elfáradni, cserébe eléggé nyűgös lett.


Forrás: saját
Így másfél óra bolyongás után - bár mindent megnéztünk amit szerettünk volna - elindultunk haza kocsival, ahol gyakorlatilag fél perc alatt beájult :) Ahogy anya fejében a délutáni program kinézett: Kiérünk Szentendrére, mire letoljuk Benit a Duna-partra már alszik, ott a korzón sétálgatunk vele egy órát, míg kipiheni magát, utána beülünk valahova közösen enni, s jöhet a sétálgatás, fun képek készítése and so on. Na persze meg ahogy azt Móricka elképzelte :D Bár már két éves múlt a gyerekem, de még mindig nehezen szokom meg azt, hogy én/mi hiába tervezünk el valamit, az ő igényeihez kell alkalmazkodni :)
Forrás: saját
 S bár nagyon klassz volt így is s jóidőnk volt, örültem volna, ha picit több időt tudunk ott tölteni. Sebaj, majd jövőre visszatérünk :D



2 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Pikk pakk menni fog a kendőzés, gyakorolj egy plüssön, az sokat segít. Ha majd lesz kistesó nálunk is, átveszem barátnőmtől a sárga rug. kendőjét - az szerintem teljesen unisex szín. Cuki cuccokat vettetek, remélem kövi piacra el tudok menni én is. Bár a tömeget szintén utálom... :D

Évi írta...

Nagyon reménykedem, hogy sikerül majd, ez a plüssállatos jó ötlet majd gyakorolok kicsit :D Következő Piac: október 15 ;) szóval szerintem ahogy írtad tudtok majd menni :)

Megjegyzés küldése