Glamour-napok Ősz





Nézegetve a kuponokat múlt héten, egészen fel voltam spannolva, hogy na majd ez lesz az a glmaour napok, ahol megtaláljuk álmaink kanapéját. Megvolt a tökéletes tervem. Volt két olyan bútorüzlet, amiben nagyon bíztam. A gyereket a nagyszülőkre bíztuk, mert azért nem nagyon volt kedvünk ennek a tortúrának kitenni, inkább kényeztessék csak :)

Végül a bútorvásárlásból nem lett semmi s kicsit el is kenődtem, hogy valaha megtaláljuk e a tökéletes kanapét :) Egy Bella Italiás egész közel állt hozzá. De annak sem volt elég magas a háttámlája. Szerintem ufók vagyunk, körülöttünk mindenki talált kb kanapét, ezek szerint csak nekünk magasak az igényeink :)

Forrás: saját
Úgy gondoltam az utolsó megálló az IKEA, megvesszük a gyereknek kinézett komódot, de kiderült nem fér be a kocsiba :D Viszont találtunk magunknak is fiókos szekrényt, szóval ha beköltöztünk, lassan már bérelnünk kell egy furgont, hogy a leendő bútorokat hazahozzuk :D

Mivel ott voltunk az IKEÁban átugrottam az Árkádba, hogy pár kupont beváltsak. Be akartam menni a Müllerbe a gyereknek tápszert venni, Reserved, H&M, viszont mikor megláttam a tömeget inkább sarkon fordultunk. Plusz azalatt a negyed óra alatt míg vettem valami kaját, Szabi nem talált parkolóhelyet sem...De a legdöbbenetesebb az a hömpölygő tömeg volt ami az Arénába igyekezett, lehet oda is ki kellett volna írni a megtelt táblát mint a parkolókra :D

Elég hamar kijött rajtam az emberundor, úgyhogy indultunk is haza. DM-ben azért pár apróságot beszereztem vasárnap, plusz megvettem Beninek az F&F-es kinézett pólót, mert olyan cukker s úgyis Mickey-s lesz a tapétája is :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése