Mommy Mia Mini vs. Ovis box

Én nem bíztam se a véletlenre, se a szerencsére, akartam egy ovis zsákot a gyereknek, így hiába jött volna automatikusan a Mini csomag, elcsesztem egy órát az életemből arra, hogy meg tudjam rendelni az ovis csomagot is, mert a szerver szokás szerint nem bírta el a terhelést. Este jeleztem is ezt a csoportban a lányoknak, mert én, ha nincs itt akkor anyum, aki foglalkozzon a gyerekkel, tuti hagyom a francba.

Na, de nézzük inkább a csomagok tartalmát. Az már előre tudható volt, hogy van átfedés a csomagok közt (számszerint 2, bár én inkább 3-nak mondanám :))

S nem nagyon akarom sokáig húzni, nekem/nekünk a Mini csomag minden szempontból sokkal, de sokkal jobban bejött.
Forrás: saját
Mióta bejött a hűvösebb idő, nem olyan jók a fényviszonyok a lakásban, így sajna a telefonom se a legjobb képeket csinálja :)

Biburi Mini memóriajáték: Beninek van egy Biburi alvós pandája, így nagyon örültünk neki, nézegeti, mutogatja, hogy mondjam melyiken milyen állat van :) Nem is bánom, hogy ebből van az egyik duplázás. A második adagot valószínűleg dekorációs célra fogom használni :)

CaoNatur Baby folyékony hintőpor: egy teljes kiszerelésű termékről van szó, ami mindenképp pozitív. Mi viszont nem nagyon használunk hintőport, kíváncsi vagyok mégis milyen, így nem magamon mindenképp ki fogom próbálni, aztán ha beválik, akkor Benin is :)

Kismackó a lovagi tornán: fiúknak lovagi torna, kislányoknak állatfarm. Beni imádja. Érdekli , lapozgatja, játszik vele. Olyannyira bejött neki, hogy elővettem a másik tili-toli könyvét, amit még szülinapjára kapott.

RM ékszer: a másik duplázás a csomagban, de olyan szép, nagyon tetszik már volt is rajtam :) Imádom :) Anyukám fogja karácsonyra kapni a párját :)

Töpfer Bio Organic rizspép: Már mindent eszik a gyerkőc, de valahogy a tejpép eddig még kimaradt az életünkből, ideje pótolni ezt is :) Remélem szeretni fogja :)

HERBioticum BabaMama védőkrém: lassan elfogy az Organiclinices popsikrémünk, így tökéletes lesz új márkát megismerni. Korábbi posztomban már írtam, hogy Beninek elég jó bőre van, nem kényes, könnyű kezelni, ennek ellenére szeretem olyan krémekkel kenni, amelyek nem tartalmaznak semmi káros anyagot, s az sem hátrány ha jó az illatuk :)

Forrás: saját
Bringamesék: én már átlapoztam nagyon jópofa, a későbbiekben be fog válni, de most még nem kötötte le a gyerkőcöt :)

Pirex 3D-s elefánt: Ez szerintem tovább fogom ajándékozni, mert láttam már ilyet dínósban s az nagyon jópofa, viszont Beni ezt még egészen sokára tudná csak élvezni. Viszont a szomszédunk 4,5 éves kisfia lehet örülni fog neki :)

Mogli müzliszelet: Mogliról is írtam már korábban, Beni imádja a termékeiket, s ez már el is fogyott :) Kért volna még :) Szóval biztos finom volt ez is.

HERBioticum Aloe Vera krém: jön a tél, lesz mivel kenni a kezem, mert sajnos a hideg rettenetesen ki tudja szárítani, a kesztyűt pedig nem nagyon szeretem :( (jó azért mínusz 10-ben, meg snowboardozáshoz hordok :D)

És a bónusz, ami nekem nagyon szívetmelengető volt: a mommymia mese. Én is imádok avartrappoló lenni, pedig már elmúltam 30 :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése