The Baby Shop Opening Shopping Day

Tegnap egy nagyon jó hangulatú Pop-up eseményre sikerült beugranom, igaz nem sokáig, mert Sz-val voltunk vásárolni, ő pedig nem az a vásárolós fajta :) Hangulatát tekintve nekem kicsit MiniMall érzésem volt. Kötetlen beszélgetős, ruhabemutatós. A thebabyshop.hu összefogott a Pink&Blue-val, mivel amúgy is jóban vannak az alapítók s még a webshopok megnyitása előtt megmutatták forgalmazott termékeiket a The Velvet Chemistry-ben, Budapest belvárosában.

Innen nem messze szokott a Pici Piac is megrendezésre kerülni, szóval a környék már ismerős volt :)

A Pink&Blue főleg kiegészítőkkel, illetve gyerekjátékokkal foglalkozik. Dénes és felesége, Karolina  a kislányuk születésekor jöttek rá arra, hogy itthon egyelőre elég alapdolgokat lehet kapni, hogyha babakelengyéről van szó. Főként lengyel márkákat forgalmaznak mivel Karolina lengyel származású. Olyanokat, mint pl.Effii, NunuNu - nem a ruhamárka, Whisbear, Lulaki, La_Millou, Lulujo. Ebből is látszik, hogy ott már jobban bekúszott a skandináv világ a babaszobákba is, míg nálunk talán elmúlt években látható ennek a kezdete. Kedvencem az óriás kézzel készített nyuszi, lenne lányom tutira vettem volna neki egyet :) Na, de ami késik....ugye... ;)

Forrás: saját


A The Baby Shop ezzel szemben babaruhák forgalmazását helyezte a középpontba. (Hozzátenném a két brand szerintem egész jól ki is egészíti egymást :)). Ők olyan ruhákat hoznak el magyar anyukáknak, mint a Popupshop (ami miatt én egyáltalán felfigyeltem rájuk s amiről már akartam írni :)), House of Jamie, Little Hedonist, Braveling, Ubang, de tárgyalnak a Mini Rodinivel is, ami szintén személyes kedvencem illetve a Bobo Choses-al :) Egyelőre inkább európai designer márkákat próbálnak elérhetővé tenni számunkra, de én bízom benne, hogy idővel megjelenik majd náluk egy Huxbaby kollekció is :)

Forrás: saját
Vettem Beninek egy macis Braveling harisnyát, bár szuperhősöset akartam, de az már nem volt a méretében valaki elvitte az orrom elől :) :D Nagyon drukkolok nekik, mert gyakorlatilag létrehozták azt a vállalkozást, amin több mint 1 éve gondolkodom, csak nem voltam elég tökös belevágni... :( :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése