Két fájó búcsú

Két alábbi fájó búcsú is azt jelzi csak számomra, hogy kezd nemcsak a magyar, de a nemzetközi piac is megtelni a kézműves, egyedi gyerekcuccokkal. Manapság egyre inkább divat itthon is a skandináv gyerekszoba, az egyszerű, letisztult formák színek, a merészebbek a monokróm gyerekszobát is bevállalják. Mi is lassan átköltöztetjük majd Beni egy rendes "nagyágyba" s nekem nagyon tetszenek az ún. házikó ágyak, viszont Sz. nem bírja az ennyire formabontó dolgokat.

Na, de kicsit eltértem a tárgytól. Nap, mint nap futok bele új, magyar szobadekorral vagy épp gyerekruhával foglalkozó vállalkozásokba, s akkor még a külföldi palettáról  nem is beszéltem. Itt már nem csak a minőség számít, hogy valaki tényleg hosszú távon egy sikeres vállalkozást tudjon működtetni. Kell egy stabil vásárlótömeg s legalább két kollekció (tavaszi/nyári, őszi/téli) évente. Sokan mindezt kisgyermek mellett vállalják s bár a lendület az elején még nagyon megvan, később akár ötlethiány, akár a gyerekekre fordított idő megcsappanása miatt akadhatnak gondok.

Mindkét vállalkozásról írtam már korábban (itt és itt). S mindkettőt nagyon sajnálom, mert mindkét kezdeményezés klassz (volt).



1 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Szerény meglátásom szerint ma már bárki lehet designer babacucc árus, ami szomorú, mert felhígul miatta a minőség, de ezt látom, hogy már ötletet sem kell gyártani, elég felcsapni pinteresten a skandináv babystuff címkét és kész, lehet "ötletelni".
Megmondom őszintén, habár tetszenek, nem szoktam ilyesmiket vásárolni Daninak. A kezdeti eszetlen ruhácskavásárlást már hónapok óta ésszel csinálom, mert feleslegesnek érzem, hogy millió cucca legyen, amit pikk pakk ki is nő, az én szívem meg csak fájhat, amikor elcsomagolom 2-3 hordás után a kinőtt ruhát. Semmit nem sajnálok rá, de pl. megvenni egy kis pólót olyan áron mint egy felnőtt farmer, az nekem sok- nem a pénztárcánknak hanem az agyamnak. :D Persze vannak a használt cuccok, és marha jó dolgokat ki lehet fogni, de abban meg nincs tapasztalatom, és online nem is szeretnék kísérletezni. :D

Na mindegy, kár a jó dolgokért, és kár a mindenki lehet designer dologért. Nekem is lenne egy jó ötletem, nem láttam még másnál, biztos lenne valami értelme, de se időm se energiám rá. :D

Megjegyzés küldése