Pöti Store

Forrás: Pöti FB oldal
Forrás: instagram.com/poti.store
A Pöti Store-ról még Karácsony előtt akartam nektek írni, de aztán a nagy készülődésben totálisan elmaradt. A Purple Punk megálmodója, Dalma régi álma vált valóra azzal, hogy megnyithatta ezt a csodás kis helyet a belváros szívében. Gyermek kollekciója mellett nyitáskor az alábbi tervezők munkái kaptak még helyet: PureLove Baby Moccs, MyCase ID, CoconutOilCosmetics, Busybag by WE. Az igényesen berendezett üzlet amolyan showroomként működik, s újabb hazai tervezők csatlakoztak a csapathoz, többek között a Zani Fashion, aki csodás baba-mama karkötőket tervez, Maye a MiniMoccával s Vígvári Judit, akinek cuki gyerekruháiról már írtam korábban is.
Forrás: instagram.com/poti.store
 A lányok jól tolják a marketinget is, hiszen a március 11-ikei Pici Piacon is ott lesznek teljes mellszélességel s ha minden igaz, hozzák a tavaszi kollekciókat.

Forrás: saját
A héten pedig szert tettem erre a baba-mama csomagra s alig várom, hogy kipróbáljam. Benivel amúgyis mindenféle természetes alapanyagú kenceficét kipróbáltunk már, viszont a masszázsolajra kíváncsi vagyok nagyon. Egy baj van csak: én imádom a kókuszt viszont semmilyen kókuszos illatú szépségápolási terméket nem nagyon tudok elviselni az illata miatt. Talán azért mert túl mesterségesnek hat, nem tudom. Bár ezen már sokat javított egy Burt's Bees krém, amit lábápolásra szoktam használni :) #randomfactsaboutme

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése