My Little One

Na és most hogy tegnap leírtam kezd megtelni a magyar kézműves gyerekruha ipar is, bemutatok nektek egy újdonságot, ami a héten érkezett meg hozzánk. My Little One névre hallgat s nem sok mindent tudok róla, a bemutatkozójuk Facebookon és Instán is elég szűkszavú: "A MyLittleOne világa egy ízig-vérig gyerekeknek megálmodott brand! Limitált szériában forgalmazott darabok, hogy a Te picid még egyedibb legyen!"

Rendeltem Beninek egy Black and White szettet sapka nélkül (annak nem igazán jön be a fazonja) illetve egy PopStar pólót fekete-fehérben. A lány ruhák így képek alapján nem annyira jön be, de ez a B&W fazon irtó klassz. Az én magas és vékony gyerekemre ráadásul telitalálat. A nadrág vastag, a felső is igazán klassz anyagból készült. Egy icipici hátulütője van az egésznek, ami nekem nem annyira tetszik (igaz ez főleg a rettentő nagyfejű gyerekem miatt van :D). Mivel nem gombolós, csak fejen áthúzós, nehezen tudtam elsőre ráadni, de remélem ez több hordással majd orvosolható lesz s nyúlni fog valamennyire az anyaga.

Forrás: saját

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése