Anyáknapi workshop és Pici Piac

Szóval a hétvégén egy kedves régi barátnőm megkért, hogy menjek vele egy workshopra, melyet a chillearrings szervezett Anyák Napjára. A Hattyú Házban volt megtartva az esemény, ahova egy szűk fél órával hamarabb megérkeztünk, úgyhogy volt időnk már előtte is csacsogni :)
Forrás: saját
 Nagyjából 15 éve szerintem nem is találkoztunk, de lehet van az 20 is. (Mondjuk úgy, messzire sodort minket az élet egymástól laza 250km-re :D). De kb ugyanúgy vettük fel a fonalat, mintha tegnap találkoztunk volna utoljára. S tényleg: nem levélpapírt cserélgetünk, hanem anyai tapasztalatokat. Izgalmas szakasz elé nézünk mindketten. Szeptembertől a gyerkőcök oviba mennek, szóval van izgulás.
Forrás: saját
11 órakor elkezdődhetett a workshop. Előtte én már kinéztem neten egy karkötőt, hogy majd hasonlót próbálok alkotni (persze teljesen más lett :D ) Lényegében mindketten teljesen más stílusút készítettünk, de állati jól éreztük magunkat :) Nem győztünk válogatni a gyöngyök, betűk, kvarcok között :) Egy párszor visszafejtettem őket, mire rájöttem milyen is legyen a végleges karkötő.

Kicsit a chillearringsről: A brand megálmodója és most már egyben tervezője is, Ember Csilla.
"Gyermekkorom óta imádom az ékszereket. Folyton karkötőket fűztem már akkor is. Milyen érdekes a sors, hogy újra visszaköszön az életemben. A márka megalapításával, az volt a célom, hogy a saját szememen keresztül mutassam meg a divat világát, az ékszereket, melyekkel mi nők, megszinesíthetjük a hétköznapjainkat. Célom, egy olyan márkát kiépíteni, ami irányadó lehet egy-egy hölgynek, öltözködési stílusának megreformálásában."

Forrás: saját
A workshop végén aztán az anyukák kaptak 1-1 szál tulipánt, ami csodák csodájára valahogy kibírta hazáig s azóta is csodaszépen mutat a vázában :) Bár 11-13-ig írták a workshop-ot, dél körül már készen voltunk a karkötőkkel csak a befejezésre várni kellett, így kicsivel fél 1 után jöttünk el.
Forrás: saját
 Mivel eléggé éhesek voltunk, elsétáltunk a Mechwart ligetnél lévő Marangona Gasztro Pontra ebédelni. Hát az a hely :) Egy csoda :) Imádtam a designt, a kaját, mindent :) Nem volt kis adag sem, úgyhogy bár szerettünk volna sütizni, már nem fért volna belénk :) Viszont míg vártunk az ebédre csináltunk legalább angyalkás képeket, megnéztük a csodapadlót :)

Forrás: saját
 Időnkbe belefért, s elég közel is voltunk helyileg, ellátogattunk még a Pici Piacra is, ahol az alábbi képeken látható csodákon kívül még két nagyon helyes és aranyos képet szereztem be a nagyiknak anyák napjára :) Judittoo-s irkafirka táblát már nagyon régen akartam, de mikor megláttam, hogy van Jógakalandos borításban is, háááát muszáj volt :) Mint ahogy ESKA eü kiskönyv borítóval is régóta szemezgettem. A pici turbán pedig majd babalátogató ajándék lesz, ha eljutunk :) Illetve cseréltünk egy Mili&Bro-s nacit Judittal, mert varrt egy plusz erősítést a nadrágba, amit rendeltem tőle.
Forrás: saját

Ami nekem érdekes volt, hogy délután kettő körül voltunk s szinte csak lézengtek az emberek. Mondjuk gondolom a ballagások miatt, de az tuti, hogy ilyen kevés embert még nem láttam ott :) Na nem mintha hiányzott volna a tömeg. Ráadásul szerintem a kiállítók is nagyon jól voltak most összeválogatva, szóval pláne érthetetlen volt nekem :) Naaaaa mindegy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése